Heroes 7
Heroes 6
Heroes 5
Heroes 4
Heroes 3
Heroes 2
Heroes 1
Dark Messiah
Fórum

Heroes Centrum - Česká centrála pro sérii HoMM

Heroes Centrum banner

Jak získat klíč na beta verzi H6?

21. Června 2011 | 18:28 | Autor: Jata | Komentáře: 15

Již jenom týden nás dělí od spuštění beta verze Heroes 6, která by podle některých informací měla trvat něco kolem 2 týdnů. V současné době nicméně probíhá se starší verzí hry i tzv. pre-beta test, jehož cílem je zjistit, zda jsou servery připraveny na zátěž, která je od 28. června čeká.

 

Mnoho z našich čtenářů by jistě chtělo vyzkoušet šestý díl HoMM. Pro získání klíče se nabízí několik možností. Společnost Playman, která hru u nás distribuuje, nabízí všem prodejcům klíče pro jejich zákazníky. Klíč si můžete zakoupit za 50 Kč (s doručením e-mailem nebo v krabičce poštou). Zároveň s ním získáte i poukázku na slevu 150 Kč na nákup normální i sběratelské edice.

 

Například herní e-shop Xzone.cz ale nabízí jinou alternativu. Klíč poskytne všem, kteří si závazně hru (jedno v jaké edici) předobjednají, zdarma s tím, že nabízená sleva bude pouze 100 Kč. To znamená, že při objednání normální edice Heroes VI místo původních 1099 Kč za ni zaplatíte pouze 999 Kč a dostanete i beta klíč. Nabídka však platí do rozebrání klíčů (těch je ale zatím dostatek). Xzone má v nabídce také sběratelskou edici, která vás po slevě vyjde na 1899 Kč.

Týden neutrálů a Video z Boje

17. Června 2011 | 18:00 | Autor: DaveJame | Komentáře: 19

Týden neutrálů

 

temny elmenental

 

Tento týden byly hlavním tématem neutrálové. Jste zvědaví na to, jak bude v Heroes VI vypadat fénix? Ohnivý elementál, popřípadě co za nové jednotky se v něm objeví? Nebo vás zajímá, proč má fénix takvou barvu, jakou má? Připravili jsem pro vás překlad všech zatím uveřejněných neutrálních jednotek. Čeká na vás celkem 8 neutrálních jednotek [:Celý článek zde:]

 

 

Video ze hry: Boj Nag a Skřetů

Další z novinek tohto týdne je Komentovane video, kde Irena, naše nová PR pro Might and Magic, a její armáda nag svádí lítý boj s armádou skřetů.

 

Fotka týdne

Jako každý týden máme i tento pohled na další aspekt hry. Tento týden je to přehled království. Funkce, která mnohým hráčům v Heroes V chyběla.

 

 

 

Prebeta testy

Během týdne se rozdávaly, ale stále ještě rozdávají klíče na prebeta test. Tento test probíhá se starší verzí hry a jeho účelem je otestovat, zda servry při Betě vydrží nápor uživatelů. Ti, kteří budou do pre-bety přijati získají zároveň možnost účastnit se normální Bety. O klíče můžete zažádat na oficiálních fórech Might and Magic. 

Umělacká soutěž vyhlášena

13. června 2011 | 20:00 | Autor: DaveJame | Komentáře: 1

Dnešním dnem (Pondělí 13. 6) vyhlašuje Ubisoft soutěž pro všechny tvořivé fanoušky a nadšence her Might and Magic.

Máte umělecké nadání? Rádi kreslíte či malujete? Máte rádi hry ze série Might  and magic? Máte vyjímečnou možnost zúčastnit se výtvarné soutěže a vyhrát některou ze zajímavých cen. 

 

Základní podmínky soutěže:

    * Vytvořit umělecké dílo na téma Might and Magic
    * Povolené techniky jsou ruční kresba a grafické PC programy.
    * Minimální věk pro účast je 16 let.
    * Přihlášení do soutěže a odevzdávání děl probíhá pomocí sítě Facebook.
    * Odevzdaná díla musí být ve vysokém rozlišení (minimálně 800x600 pic)
    * V případě ručně dělaného díla (kresba malba) si zadavatelé soutěže mohou vyžádat doložení originálu.
    * Uzávěrka soutěže je 23. 6. 2011 v 23. 59 (CEST)

Více informací, přihlášky a podrobnosti na Might and Magic Facebook profilu


Odměny pro vítěze budou trička s motivem Might and Magic Heroes VI a přístup do nadcházející bety. Navíc budou všechna oceněná díla vystavena na Oficiálních stránkách Might andm Magic VI.

Týden ve znamení ohně

10. Června 2011 | 15:30 | Autor: DaveJame | Komentáře: 7

Týden Ohnivé magie

     Tento týden jsme měli poprvé možnost seznámit se s některými ze schopností, se kterými se budeme v Heroes VI setkávat. Předtím, než se však podíváme na ony schopnosti magie ohně, rád bych připomněl jakým způsobem budou v Heroes VI schopnosti fungovat.

 

     Schopnosti už nepřicházejí hráči náhodně, když postoupí na další roveň, ale jsou rozděleny do několika samostatných stromů, z níchž si hráč sám vybírá, kterou schopnost by se rád naučil. Jednotlivé stromy se u každého povolání budou lišit. Kouzelníci si budou moct vybírat z většího množství magických dovedností (kam patří hlavně kouzla) a válečník z většího množství silových dovedností (například bojové pokřiky).

     Aby si hráči dozačátku nemohli brát ty nejsilnější dovednost, jsou všechny schopnosti rozděleny do 3 úrovní. Tu první se hrdina může naučit od 1. úrovně, druhou pak po dosažení 10. úrovně a tu nejsilnější třetí po překročení 20. úrovně. Jen pro upřesnění doplním že maximální úroveň je 30.

     Tak, a teď už k oné ohnivé Magii.

 

 Ohnivá střela
Ohnivá koule
 H-VI-ohniva-strela  H-VI-ohniva-koule
 Úroveň 1
 Úroveň 2

 Cílové jednotce způsobí zranění ohněm.

 Na ploše 3x3 pole způsobí všem

jednotkám zranění ohněm

   
 Magie ohně
 Zuřivost
 H-VI-magie-ohne  H-VI-zurivost
 Úroveň 1 (má celkem 3)
 Úroveň 3

 Zvyšuje účinnost všech ohnivých

kouzel (pasivní)

 Cílová jednotka (vlastní či cizí) zaútočí

na nejbližší možný cíl a získá bonus ke

zranění. Tento útok ji nestojí tah.

   
 Armagedon  Ohnivá bouře
 H-VI-armagedon  H-VI- ohniva-boure
 Speciální schopnost Pekla
 Úroveň 3

 Zraní ohněm  všechny nepekelné jednotky,

překážky a zdi na bojišti.

 Na ploše 5x5 způsobí všem jednotkám

zranění ohněm.

   
  Přivolej Ohnivého elementála  Vnitřní plamen
 H-VI-privolej-ohniveho-elementala  H-VI-vnitrni-plamen
 Úroveň 3
 Úroveň 1

Na bojišti se objeví několik Ohnivých

elementů pod tvou kontrolou.

 Zvýší fyzickou sílu a iniciativa cílové

jednotky.

   
 Ohnivý štít
 Spalující odhodlání
 H-VI-ohnivy-stit  H-VI-spalujici-odhodlani
 Úroveň 1
 Úroveň 1

 Cílové jednotce se na 4 kola zvýší magická

obrana. Pokud je napadena, je útočník 

zraněn 1 bodem ohnivého zranění za

každého člena útočící skupiny.

 Morálka cílové jednotky se zvýší, a po

následující 2 kola nemůže být  snížena

ani kouzlem, ani schopností.

Kouzlo zruší veškeré postihy k morálce.

 

 

Fotka týdne

Tento týden pokračujeme v ukázkách kouzel v praxi. Tentokrát se nám ukazuje Ohnivá koule v podání skřetů. Nešťatným cílem jsou Sirény.

Fotka tydne 1O/6

 

Hudba: Slzy a krev 

Po minulém týdnu nahradily hudební skladby ukázky animací. Zaposlouchejte se do nádherné skladby nesoucí jméno Slzy a krev. Píseň je taky označována jako hlavní tématická skladba.

Týden hudby, Beta a Další

05. Června 2011 | 11:00 | Autor: DaveJame | Komentáře: 9

I když největší novinkou tohoto týdne bylo bezesporu oznámení data Betatestů [:Celý článek zde:] , nebyla to zdaleka jediná novinka tohoto týdne.

 

Týden Hudby:

 Hlavním tématem tohoto týdne byla hudba. Hudba hraje ve všech hrách série Might and Magic velkou roli, a je to jediná stránka hry, která nikdy žádného příznivce nezklamala.

K příležitosti 25. narozenin herní série bylo do nadcházejícího šestého dílu Heroes zakomponováno několik předělaných skladeb z předchozích dílů celé série. Poslechněte si tedy tyto krásné hudební skladby, které mnohým z vás budou alespoň z části povědomé, v novém zpracování.

 

1: Tématická hudba pro Tažení (Kombinující dvě tématické skladby z Heroes III)

2: Tématická hudba pro Jarní pláně (Jejíž původ je v Heroes II)

3: Nefritový oceán (Skladba jejíž základem je Vodní téma, Taktéž z heroes II)

4: Tématická hudba pro pustinu (Založená na Ornelině hudbě z Heroe V TOE)

5: Tématická hudba pro zimní prostředí (Původ hudby je v MaM VI: The Mandate of Heaven)

 

Další novinky a zajímavosti

Fotka Týdne:

Irena, její armáda, Vzdušný elementál a kouzlo Sluneční erupce, které spaluje bledou kůži nepřátelských nemrtvých.

Irena a Sluneční erupce

 

Animační video:

Poslední video ukazující animace některých jednotek, nám dává možnost nakouknout na některé jednotky Tvrze . Pohlédněte na animace Jaguářího válečníka, Goblina, Plenitele snů nebo Harpie.

 

Více než jsme čekali:

Spolu s uveřejněním propagačního videa na Betatesty, bylo na Steamu uveřejněno i několik fotografií ze hry. Na jedné z nich bylo však něco, co překvapilo i ty, kteří vývoj hry pravidelně sledují. Někteří z vás si vzpomenou, že když Marzhim, jeden z insiderů a hlavní tvůrce map do Heroes VI, odpovídal ve svém videu na otázky ohledně neutrálů, řekl, že ve hře bude 8 neutrálních jednotek a 8 Bossů.  Obecně se předpokládalo že těchto 8 bude 6 elementů, mořská pana a fénix. Na této fotce jdou však vidět dvě skupiny vlků. Po bouřlivé debatě plné spekulací a teorií jsme se nakonec od insiderů dozvěděli pravdu. Vlci byli skutečně přidáni později a nemělo by se jednat o jednu ale dvě jednotky. Vlci se tedy společně se Sněžným prostředím stali dalším malým překvapením, se kterým si chlapi v Black Hole dali práci navíc. Kolik takových překvapení je pro nás ještě přichystáno? Doufejme, že co nejvíc. 

 

Kampaň Temný posel konečně ke stažení

Po dlouhé době vytváření a testování je ke stažení nová kampaň pro Heroes V Temný posel, kterou pro vás vytvořil Vynny. Kampaň si můžete stáhnou na Vynnyho strákách http://vynny-web.webnode.cz/ a na jakékoliv dotazy vám sám tvůrce rád odpoví v patřičném tématu na našich fórech .

 

Už nejsme pro malé děti

Ti z vás, kteří pravidelně sledujete různá videa z Heroes VI, si mohli všimnout jedné zajímavosti. Pro Heroes VI se změnil PGI rating (který určuje doporučený věk, pro který je produkt určen) z původního 12 na nynějších 16.  Pro ty starší z nás to pak znamená, že se možná ve hře dočkáme trošku atraktivnějších detailů, které by jinak do původní věkové hranice nebyly přípustné.

Beta Heroes 6 startuje 28. června

01. Června 2011 | 22:30 | Autor: Jata | Komentáře: 5

Jak dnes oznámil Ubisoft na svém profilu na Facebooku, start beta testování Heroes 6 bude v úterý 28. června. U této příležitosti si pro nás také připravil prezentační video, podle něhož bude beta obsahovat 3 mapy pro jednoho hráče a jednu multiplayerovou mapu "Broken Aliance". Multiplayer si budete moct zahrát v režimu hot-seat až s dalšími dvěma hráči. Video slouží také jako reklama na oficiální e-shop Ubisoftu, kde koupí hry (ať už v normální, nebo Deluxe edici) získáte přístup k betě.

 

Týdenní zpravodaj

27. Května 2011 | 13:15 | Autor: DaveJame | Komentáře: 10

Týden Artefaktů

Tento týden byl ve znamení artefaktů. Celkem 11 jich bylo uveřejněno na Oficiálních stránkách. Schválně, kolik z nich je vám povědomých.

 

Štít z plamenného zlata                     Lví štít
         
+2 k Fyzické obraně                              +3 k Vedení
+10 k Magické obraně proti ohni             +3 k Fyzické obraně

 

Shantirská zbroj                                Zbroj legendárního Hrdiny  
Shantirská zbroj         Zbroj legendárního hrdiny
+4 k Fyzické obraně                              +2 k základním hodnotám hrdiny
+6 k Magické obraně proti primární magii           

 

Helma Nagského šlechtice                Hrommečova helma
Helma nagského šlechtice         Hrommečova helma
+7 k Vedení při boji na moři                  +4 k vedení
+2 k Dohledu hrdiny                             Poskytuje hrdinovy kouzlo Blesk

 

Rukavice chňapnutí                           Rváčovi rukavice
Rukavice Chňapnutí         Rváčovi rukavice
Poskytuje Hledání cest na 1 úrovní         +2 k Fyzické síle
Součást Tulákova setu

 

Mistrův grimoár                                 Amulet vitality
Mistrův grimoár         Amulet vitality
+60 many                                            +2 ke zdraví spřátelným jednotkám
+6 k regeneraci many                                          

 

Kostěné chrániče
Kostěné chrániče
+2 k Fyzické obraně
Součást Vojevůdcova setu

                       

Fotka týdne

Zhlédněte a žasněte, Katapult svatyně

Fotka týden 27/5

 

Animace jednotek Svatyně

            Předposlední video ukazující animace některých jednotek je zaměřeno na Svatyni.   

Video: Jak se tvoří hudba a hlas

19. Května 2011 | 21:30 | Autor: DaveJame | Komentáře: 7

Mnoho fanoušků určitě ocení nové video, které vévodí zprávám za poslední týden. Erwan Le Breton, hlavní producent, a Rob King, hlavní hudební skladatel, v něm hovoří o akustické stránce Heroes VI. Mluví například o významu hudby pro celou sérii Heroes nebo o tom, jak se hudební doprovod hry tvoří. Navíc se seznámíme s několika dabéry, kteří se podíleli na namlouvání jednotlivých postav. Máte tedy první možnost nahlédnout do příběhu, a hlavně do jeho zvukové části

 

Video naleznete ZDE

 

Další novinky 

 

Hrdinská povolání

Na oficiálních stránkách jsou konečně k dispozici popisy jednotlivých povolání, jaké budou mít specializace a jaké budou jejich schopnosti. Určitě si je nenechte ujít.

Poznámka: Jejich překlady vám budeme postupně přínášet v následujících týdnech.

 

Fotka Týdne 

Na současné fotce týdne se nám poprvé v plné kráse objevují Sirény.

 Sirény


Animace jednotek Nekropole

Poslední novinkou z tohoto týdne je další díl Krátkých videí představující animace jednotek jednotlivých frakcí. Tento týden je na řadě Nekropole

Novinky, novinky, novinky...

13. Května 2011 | 13:05 | Autor: DaveJame | Komentáře: 3

Zdravím všechny věrné příznivce Heroes. Po delší odmlce vám přinášíme souhrn novinek za poslední týdny.

 

Datum vydání: Velkým překvapením bylo když Ubisoft ohlásil že vydání hry bude opět odloženo. Novým datem se stává přelom září a října. Oficiální odůvodnění je, že tvůrci si chtějí ponechat víc času a vyladění všech součástí hry.

 

Beta: Začátek veřejných Betatestů, se kterým mnoho hráčů počítalo už na konci dubna, byl oficiálně ohlášena na konec června. Jakým způsobem se do Bety bude dat registrovat, zatím není známo. Jisté je pouze to,že přístup do ní budou mít ti lidé, kteří si objednají digitální sběratelskou edici přímo na stránkách Ubisoftu, a nově zřejmě i ti, kteří si hru objednají přes Steam.

 

Týden hrdinů: Pro ty z vás, kdo sleduje i Facebook profil Might and magic to sice žádná novinka nebude, ale pro mnohé to bude jistě zajímavé. Minulý týden nám Ubisoft ukázal některé z „hospodských hrdinů“. Jinými slovy ty hrdiny, které si budeme moci najmout v putykách. Od každého národa byly uveřejněni dva hrdinové, vždy muž a žena, mezi nimiž byli jak hrdinové zcela noví, tak hrdinové z pátého dílů. Dokonce i jeden hrdina ze starších dílů který se dočkal reinkarnace v novém světě. Popisy hrdinů jsou již přeloženy, a jakmile se vrátíme k plnohodnotným aktualizacím, tak se zde jistě objeví.

 

 

Heroes VI zdaleka není dodělané a na hře neustále probíhají změny. Ty nejmarkantnější uveřejněné za poslední dobu jsou:

 

Městská okna: Města a hrady jsou nedílnou a důležitou součástí celé série Heroes. V Heroes VI nás však čekají relativně velké změny. Při vstupu do města se již hráči neotevře nová samostatná obrazovka, nýbrž okno, ve kterém bude hráč přepínat mezi jednotlivými záložkami. Tato novinka zajisté znepokojí nejednoho hráče, pro mnohé je totiž město velice důležitým prvkem, Ubisoft však slíbil, že toto okno bude obsahovat jak obrázek znázorňující vzhled samotného města, tak vlastní hudební doprovod. To, na co si mnoho zejména mladších hráčů bude muset zvyknout, je fakt, že pohled na město v okně nebude mít podobu prolétávající 3D kamery, nýbrž bude podobné tomu, se kterým jsme měli možnost se setkat v Heroes I-III.

 

Creatue Pool: Jedna z nevětších změn v samotném systému hry měl být Creature pool.Tato "zásobárna" jednotek měla určovat velikost armády. kterou si hráč během jednoho týdne mohl naverbovat. O tom, jakou kombinaci jednotek zvolí však rozhodoval jen on sám. V průběhu  minulého týdne však bylo Insidery potvrzeno, že od této myšlenky nakonec tvůrci upustily. Zda to bylo kvůli vyvážení či kvůli herním mechanizmům, zatím nebylo sděleno. Každopádně se dá prozatím předpokládat, že každá jednotka bude mít stejně jako dříve, přesně daný počet jednotek, které se na začátku týdne objeví, a hráč bude mít možnost toto množství ovlivňovat (pomocí staveb, nebo například také pomocí hrdinů)

 

 

Velká spekulace: Asi nejtajemnější novinkou poslední doby je fakt, že Ubisoft si na začátku měsíce registroval novou internetovou stránku. Stránka www.mightandmagicraiders.com je tedy nyní ve vlastnictví Ubisoftu, nikdo však nemá ponětí co se pod tímto názvem skrývá. Spekulací je opravdu hodně.

Od datadisku pro Heroes VI, přes pokračování DM nebo COH, po zcela novou hru pro PC nebo konzole. Nejodvážnější dokonce poukazují na nedávno založenou divizi ubisoftu zaměřenou na filmovou tvorbu. Avšak vše jsou to zatím jen dohady a  skutečné informace dostaneme nejdříve na herním veletrhu E3 který se uskuteční na začátku června. A jaký je váš tip na to, co se pod jménem „Might and magic: Raiders“ skrývá?

 

A na závěr dvě videa.

Animace jednotek Azylu

Animace jednotek Pekla

 

Poznámka: Ti z vás, kteří navštěvují střední či vysoké školy, vědí, že právě probíhá období maturit a zkoušek. Omluvte tedy po tuto dobu nižší frekvenci aktualit.

Q&A ohledně lokalizace Heroes 6

02. Dubna 2011 | 11:40 | Autor: DaveJame | Komentáře: 28

Dlouho očekávané otázky a odpovědi od českého vydavatele

Heroes VI, firmy playman, jsou konečně tady.

Zjistěte víc o tom, jak vzniká česká verze nejnovějšího dílu vaší oblíbené hry.

 

1. Dobrý den, ze začátku bych vám za tento rozhovor velice rád poděkoval. Mohl byste se úvodem představit a říct, co je náplní vaší práce?

Jmenuji se Václav Poláček a náplní mé práce bude (jako u předchozích projektů) zajistit bezproblémové a včasné vydání hry. Jelikož se nejedná o jediný projekt, na kterém v tuto chvíli pracujeme, je zapotřebí vše přesně naplánovat, abychom se vyhnuli případným problémům a samozřejmě zajistit, aby zákazník byl s finálním produktem (po překladové stránce) plně spokojený.

 

2. Začneme otázkou, která si myslím zajímá opravdu každého. Vyjde česká verze Heroes VI přesně v den celosvětového vydání, nebo si ve srovnání s jinými státy budeme muset chvilku počkat?

Náš plán i plán Ubisoftu je vydat všechny jazykové verze celosvětově v jednom týdnu, pro ČR a SR tedy platí nedávno oznámený evropský termín – pátek 24. června 2011. Určitě vás bude zajímat, zda náš disk bude obsahovat i jiné jazyky – to zatím nebylo rozhodnuto, ale jak bývá u Ubisoftu pravidlem, pravděpodobně lze počítat se samostatným diskem pouze s češtinou (tzn., že například verze hry na Steamu češtinu obsahovat nebude).

 

3. Asi nejčastější otázka, se kterou se setkávám, se vztahuje k rozsahu lokalizace. Do jaké míry tedy bude Heroes VI lokalizována? Budou dialogy dabované, nebo pouze s titulky? Budou přeloženy veškeré texty, nebo jen ty nejdůležitější?

Jelikož hra kompletně podporuje titulky, bude lokalizována pomocí titulků. Žádné omezení v rozsahu překladu nebude, bude tedy přeloženo kompletně vše.

 

4. V jakém stádii je česká lokalizace v tuto chvíli?

Dialogy jsou kompletně přeloženy a probíhá jejich korektura, herní texty zatím jsou hotovy tak možná ze 70-80%. Přesně to zjistit nemůžeme, protože texty jsou posílány v dávkách a nemáme přesné informace, kdy bude konec. Navíc v nejbližších týdnech budeme s Ubisoftem dále rozebírat otázku samotného testování hry, tzn., kde a kdy bude testování probíhat.

 

5. Bere Playman ohled na předchozí české verze her ze série Might and Magic? Budou překlady dostatečně kvalitní? A vychází z názvosloví zavedených v předchozích dílech, aby nevznikal zmatek kvůli dvou rozdílným překladům stejného slova?

Určitě bereme ohled, i když víme, že každá změna distributora a překladatelského týmu v již zavedené sérii může znamenat problémy. Ale překladatel, který na tomto projektu pracuje, má (jako hráč předchozích dílů) přehled v sérii Heroes a dokonce na části některého z předchozích dílů i pracoval. Navíc spolupracujeme i s vaší stránkou, abychom případným zmatkům v překladech včas zabránili.

 

6. Otázka, která by mohla spoustu lidí zajímat, a přispět tak k vytvoření obrazu o vaší práci, je, kolik je toho nutné přeložit pro takovou hru? Mohli byste nám zhruba říct, kolik normostran textu se muselo pro českou verzi přeložit?

Jak už jsem psal výše, zatím nemáme přesné informace o kompletním rozsahu překladu. Zatím bylo nutno přeložit přibližně něco kolem 400-450 normostran, ale bez problému se to na 500-550 v konečném rozsahu určitě vyšplhá (což odpovídá téměř jednomu milionu znaků). Na překladu se pracuje někdy od ledna letošního roku, a jelikož je vše dodáváno postupně a po dávkách, je to práce pro jednoho překladatele.

 

7. Teď trošku odbočíme. K Heroes 5 vznikl za pomocí hráčských komunit po celém světě velice rozsáhlý a podrobný manuál. S českou podobou tohoto manuálu pomáhali mimo jiné i naše stránky. Byla by případně z vaší strany ochota se na takovém manuálu pro hráče podílet? Například tím, že byste dali k dispozici oficiální texty? Popřípadě přemýšleli byste nad vydáním takovéhoto manuálu v tištěné podobě? Nebo alespoň jej v PDF podobě přiložit k některým speciálním edicím?

Přiložení jako PDF k nějakým edicím pravděpodobně nebude možné, protože by tento manuál musel být dokončen nejméně měsíc před vydáním hry – v současné době o něm žádné informace nemáme. Ale určitě budeme mít zájem o podílení se na tomto manuálu (základna fanoušků Heroes je v ČR a SR veliká), podrobnější detaily však asi budeme rozebírat až po vydání hry nebo v době, kdy tento manuál začne vznikat.

 

8. Sledujete občas i dění na našich stránkách (heroes-centrum.com)?

Ano, žádný další fanouškovský web v takovémto rozsahu o sérii Heroes v ČR a SR pravděpodobně není, takže dění sledujeme a určitě budeme v budoucnu i více spolupracovat.

 

9. A na závěr, asi se mi z vás nepodaří vymámit nějaké exkluzivní informace? Například jména pokročilých povolání, popřípadě jednoho ze zatím neuveřejněných Bossů?

Bohužel, veškerá oznámení o dosud utajovaných věcech musí přijít přímo z Ubisoftu – standardní to postup pro většinu fanoušky očekávaných titulů.

 

Děkuji mnohokrát za vaše odpovědi.

HW nároky pro spuštění Heroes 6

20. Března 2011 | 09:49 | Autor: Jata | Komentáře: 8

Plánujete si koupit Might and Magic: Heroes VI a stále nevíte, jestli vám bude stačit současný počítač? Podívejte se na tyto nedávno zveřejněné hardwarové nároky. Tabulka obsahuje u některých položek minimální a doporučené požadavky.

 

 Minimální Doporučené
Operační systém:

Windows XP, Windows Vista, Windows 7 (32 i 64bitové verze)
Procesor:

Intel Pentium Core 2 Duo E4400 @ 2.0 Ghz, AMD Athlon X2 5000+ @ 2.6 GhzIntel Pentium Core 2 @ Duo E6400 @ 2.00 Ghz, AMD Athlon II X2 240 @ 2.8 Ghz
Paměť:

1 GB pro Win XP
1,5 GB pro Win Vista a Win 7
2 GB
Grafická karta:

NVidia GeForce 8600GTS, ATI Radeon HD 2600XT, paměť 512 MB VRAM s podporou DirectX 9.0c
NVidia GeForce 8800GTX, ATI Radeon HD 3870, paměť 1 GB VRAM s podporou DirectX 9.0c
DirectX:

DirectX 9.0c 2008 November (nachází se na disku se hrou)
DVD mechanika: (nutná pouze pro instalaci)

DVD 8x

DVD 24x
Zvuková karta:

DirectX 9.0c kompatibilní
Místo na disku:

8 GB
Periferie:

Klávesnice, myš
Internet na multiplayer:

128 kbit/s

Datum vydání Heroes 6 potvrzeno!

18. Března 2011 | 20:08 | Autor: Jata | Komentáře: 6

Ačkoliv mnohé obchody v posledních dnech spekulovaly o možném datu vydání Heroes 6, dnes jeden ze správců oficiálního fóra pro hru potvrdil, jak to tedy s tím vydáním je:

USA - 21. června 2011

Evropa - 23. června 2011

Velká Británie - 24. června 2011

Toto datum vydání by mělo platit i pro ČR a Slovensko, nicméně vše záleží na mnoha faktorech, které mnohokrát nemůže ovlivnit ani distributor hry, společnost Playman.

Představena sběratelská edice Heroes 6

10. Března 2011 | 21:19 | Autor: Jata | Komentáře: 5

Společně s představením páté hratelné rasy pro šesté pokračování Heroes byl představen také obsah sběratelské edice hry, ten je poměrně zajímavý:

 

- DVD s hrou

- tričko s dračím motivem

- 164stránkový artbook

- plakát s vyobrazením všech jednotek z druhé strany

- soundtrack na CD

- sběratelský Griffinův prsten

- předplatné M&M Heroes Kingdoms na 1 měsíc

- bonusová mapa - Heart of Nightmares, 4 bonusoví hrdinové - Yume, Kraal, Sveltanna a Aguirre, 2 bonusové artefakty - Staff of Asha a Staff of Cleansing

 

To vše bude zabaleno v pěkné sběratelské krabici. Předobjednávat sběratelskou edici hry můžete například v herním e-shopu Xzone.cz za 1999 Kč.

 

Celý obsah edice si můžete také prohlédnout v prezentačním videu na YouTube.

 

Uveřejnění pátého národu

10. Března 2011 | 10:00 | Autor: DaveJame | Komentáře: 21

Po dlouhých měsících čekání a ještě delší době dohadů se konečně z hlubin neznáma vynořil poslední pátý národ, který se objeví v Might and Magic: Heroes VI.

 

Národem, který doplní naši čtveřici démonů z Pekla, nemrtvých z Nekropole, lidí z Azylu a skřetů z Tvrze, je seskupení vodních bytostí uctívající Shallasu, dračici vody, Svatyně (Sanctuary) nebo též nagy.

 

Pro jejich uvedení máme k dispozici stejně jako u skřetů video opatřené českými titulky.

 

Nágská frakce byla stylizována do podoby východní Asie. Tvůrci brali inspiraci zejména ze starého Japonska, Číny, Thajska a Indie. S tím také souvisí celková atmosféra frakce, která je plná rovnováhy a touhy po klidu. 


Pro shrnutí nejdůležitějších informací z videa:


- Domovinou nag je ostrov Hashima [Ašíma] - Království osmilistého lotosu.

- Vojenským i duchovním vůdcem nag je Věčná císařovna.

- Hlavní protagonistkou nag v příběhu bude Slavova dcera Irina. Irina se na ostrovy Hashima dostane poté, co ji Sandor pomůže utéci od jejího manžela Gerharta, vévody z Vlka. 

- Rodová schopnost nag se nazývá Čest. Zřejmě bude založena na soustředění útoku a odstraňování jednoho nepřítele po druhém.

- Hlavní magií nag bude magie vody, která bude mít například vliv na rychlost a pohyblivost nepřátel. Hráč  díky ní bude mít možnost odhodit své nepřátele pomocí mocných vln či požehnat vlastní síly. 

 

Kromě tohoto videa bylo dnes uveřejněno i video, v němž můžeme obdivovat v rychlokresbě, jak vznikal Nágský válečník.

Nové informace ohledně povolání a reputace

23. Února 2011 | 12:00 | Autor: DaveJame | Komentáře: 0

V rámci maďarského týdne se objevily velice zajímavé informace ohledně povolání a reputace. Na otázky hráčů odpovídá Erwan Le Breton.

 

1.  Můžete nám představit systém reputace v Heroes VI?

„Narodil jsi se jako člen Gryfího rodu a jen ty budeš psát příběh svého života. Čím ho však budeš psát je jen na tobě. Vybírejte s rozvahou, jsou jen dvě možnosti. Tvé slzy či tvá krev.“

 

V Might and Magic Heroes VI máte dva rozdílné způsoby jak naplnit svůj osud. Tvá krev pochází od samotných Dračích bohů. Pokud se budeš řídit svým instinktem, rychle a tvrdě útočit, nedbaje výstrah či varování, tak ti tvá krev bude dobrým služebníkem.

 

Je však i jiný způsob jak psát příběh svého hrdiny. Můžeš se snažit pochopit celou podstatu situace před tím, než budeš zbrkle jednat. Tato cesta je pro ty, kteří hledají poznání, pro ochránce a ty, kteří mají zvědavé srdce. Je to cesta plná nečekané radosti, ale také plná chvil tragického smutku. Tato cesta je cestou slz.

 

Ať už zvolíš kteroukoliv z těchto cest, musíš ji sledovat až k jejímu logickému konci. Praví hrdinové jsou věrní svému srdci. Ať už věříš své krví, či riskuješ slzy, psát příběh svého osudu bude vzrušujícím dobrodružstvím.

 

V průběhu hry bude hráč muset učinit velmi důležité rozhodnutí o své reputaci mezi dvěma rozdílnými „morálními cestami“: Cestou Dračích slz a Cestou Dračí krve.

 

Toto není rozhodnutí mezi jednoduchou dvojicí „Dobra“ a „Zla“, ale dynamický koncept dvou rozporuplných pohledů.

 

Hrdinové krve budou více skutky konat a budou více ofenzivní, zatímco hrdinové slz budou spíš na skutky reagovat a chovat se defenzivně.

 

Představte si například, že váš hrdina narazí na nevinného člověka, na kterého útočí loupežník.

 

Jako mstitel bude hrdina krve loupežníka pronásledovat a zaútočí na něj, aby mu zabránil v páchání dalších škod. Zatímco hrdina slz se postaví mezi loupežníka a jeho oběť, pokusí se loupežníka přemluvit, nebo zastrašit, a od přepadeného se pokusí zjistit, co se vlastně stalo.

 

2. Jaký vliv na hru budou mít tato rozhodnutí?

Cesta, po které se váš hrdina vydá, bude mít velký vliv na hráčovy zkušenosti.

 

V rámci příběhu vám budou otevřeny nové speciální úkoly na každé z map kampaně, ovlivní to jaký společník vás bude na cestě doprovázet a každá z cest má svůj vlastní závěr.

 

Co se týče hry samotné, poskytnou vám tato rozhodnutí přístup k „pokročilým povoláním“. Každý národ má celkem 4 tato povolání, každé se svým vlastním vzhledem a schopnostmi. Čím více bodů reputace hráč získá, tím budou jeho schopnosti spojené s daným typem reputace účinnější. Například „Léčení“ (kouzlo magie světla) bude ovlivněno mírou hráčových slz, zatímco „Ohnivá koule“ (kouzlo magie ohně) bude ovlivněna mírou hráčovy krve.

 

Je to velice unikátní systém, který se zatím v žádné jiné strategii neobjevil.

 

3. Co můžeme očekávat od pokročilých povolání? Budou fungovat podobně jako v Heroes IV?

Ne, protože nebudou závislé na specifických kombinacích schopností, nýbrž na rozhodnutích ovlivňujících vaši reputaci.

 

Povolání vašeho hrdiny je odvozeno od toho, k jakému národu patří, jeho zaměření (Mág či Válečník) a na jeho rozhodnutí v průběhu hry.

 

Například, hrdina válečník z Azylu začne hru jako Rytíř, a později se může rozhodnout zda se stane Paladinem (Slzy) nebo Zastáncem (Krev).

 

4. Můžu si své pokročilé povolání zvolit kdy chci? Nebo se tak děje automaticky?

Většina akci, které hráč ve hře udělá, mu přidá nějaké body reputace. Například: pokud nepřítel utíká před vaší ohromnou armádou a vy jej necháte utéct, přidá vám to Slzy. Zatímco jeho pronásledování za účelem ho zničit vám přidá body krve.

 

Obecně řečeno, pokud budete používat schopnosti spojené se Slzami, přidá vám to slzy, a stejně tak u Krve.

 

Mnoho úkolů vám také dá na výběr mezi možnostmi odpovídajícím určité reputaci, vaše odměna pak bude v patřičných bodech. Hráč se však nemusí omezovat pouze na jeden typ reputace. Body slz a krve se vzájemně nevylučují a pokud jednou body získáte, už je nemůžete ztratit. Pokud dosáhnete určitého množství Krve či Slz, bude vám nabídnuta možnost postoupit na pokročilé povolání spojené s daným typem reputace. Toto se však nestane automaticky. Abyste mohli na pokročilé povolání postoupit, musíte se předtím vrátit do jednoho ze svých hradů. Můžete tedy počkat až budete mít jak dostatečné množství slz, tak dostatečné množství krve, a až pak se ve svém hradě rozhodnout, po které z cest chcete jít.

 

Na každé desáté úrovni si můžete „přeorganizovat“ své rozhodnutí (a tudíž i své povolání a schopnosti). Ale v samostatné kampani bude hráč muset učinit rozhodnutí, které už se změnit, vzít zpět a ani přeorganizovat nedá (z pochopitelných důvod spojených s příběhem).

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
 
Copyright © 2005 - 2019 Heroes Centrum