Heroes 7
Heroes 6
Heroes 5
Heroes 4
Heroes 3
Heroes 2
Heroes 1
Dark Messiah
Fórum

Heroes Centrum - Česká centrála pro sérii HoMM

Heroes Centrum banner

Nastal čas vyplout. Všichni nasedat

12. Července 2012 | 22:55 | Autor: DaveJame | Komentáře: 24

Patch 1.5 je konečně venku spolu s ním Ohlášené DLC Piráti Barbarského moře. Obě tyto novinky jsou nabité zajímavostmi, takže co kdyby jsme si je rozebraly trošku blíže.

 

Začněme patchem 1.5.

Největším tahákem tohoto patche jsou jednoznačně městské obrazovky. Prvek který byl původně odstraněn ale na základě reakcí fanoušků dodělán. Každý národ má tedy nyní svoji krásnou (samozřejmě každý dle svého vkusu) městskou obrazock, která je plně interaktivní. Tím, že máte ve městě trošku víc místa, se v něm objevilo i pár věcí navíc. Jako Artworky jednotek při jejich verbování, nebo jejich přesný přírůstek.

 

Krom obrazovek však patch 1.5 přináší i mnohem víc. Zejména tedy v rámci vyváženosti jednotlivých stran a kouzel. Celkový seznam úprav má dokonce 10 stran A4. Ve stručnosti jen některé významné změny.

 - Obecné zesílení Pekla (zejména pak štěstí)

 - Obecné oslabení Nekropole (zejména obrany a přírůstku)

 - Zvýšen vliv štěstí a morálky (zlepšena pravděpodobnost že se morálka/štěstí aktivuje)

 - Řadové jednotky které uměli léčit (Kněžky, Sestry, Duchové) získají  tuto schopnost až po vylepšení.

 - Obecné zeslabení léčivých kouzel (například cena nebo doba trvání )

 - Obecné posílení útočných Kouzel

 

A pro ty, kteří si ještě nevyhledali obrazovku Pekla, a neví zda za to stojí, malá ukázka.

 

 

A co přinášejí Piráti?

 Vůbec prvního DLC pro jakýkoliv díl Heroes je následující

 - Tažení "Piráti Barbarského Moře" kde roli hlavního hrdiny má Legendární Crag Hack

 - Nový Boss "Hromový Pták"

 - Scénář "Princezna ze země VARN" který je posazen do světa prvního dílu legendárních RPG Might and Magic.

 - Novou "Pirátskou" sadu artefaktů

 - Nové úspěchy a rysy dynastie

 -Řadu dalších nových i starých hrdinů

 

Stále tomuto DLC nevěříte? Tak neváhejte a prozkoumejte pár následujících odkazů

Artwork k novému DLC

Hlavní tématická hudba k DLC (Předělaná hudba z Heroes III (Tvrz))

Trailer k Pirátům

A nezapomeňte se podívat i na oficiální web hry, který se také oblékl do nového kabátu ;-).

 

Všem korzárům a bukanýrům přejeme šťastnou plavbu plnou dobrodružství.

Městské obrazovky Azylu a Svatyně

02. Července 2012 | 09:44 | Autor: Jata | Komentáře: 45

Do vydání patche 1.5, respektive DLC Piráti Barbarského moře, zbývá už jenom 10 dní. Jak jistě víte, součástí tohoto patche budou městské obrazovky, některé z nich jsme vám již ukázali. Nyní přichází na řadu nedávno představený Azyl a Svatyně:

 

 

Zbývá nám už jenom Peklo. Která z obrazovek se vám doposud líbí nejvíce?

Více informací o pirátech!

28. Června 2012 | 06:50 | Autor: DaveJame | Komentáře: 7

Připravované DLC Piráti Krutého moře, kterého bychom se měli dočkat už ani ne za 14 dní, bylo jedním z hlavních témat nedávno proběhlých Might & Magic dní, které se uskutečnily v polské Varšavě.

 

Jste tedy zvědaví, co vše v tomto DLC můžet najít?

Ve Varšavě bylo DLC označeno jako "Balíček dobrodružství" a jeho obsah může být až překvapivě objemný.

Jeho základem je samotné tažení Crag Hacka, což má být krátká kampaň sledující dobrodružství tohoto legendárního barbara. Krom Craga samotného by se v tažení mělo objevit celkem 10 jedinečných hrdinů, se kterými jste se ještě nesetkali.

Co se týče artefaktú, DLC by mělo obsahovat novou "Pirátskou" sadu a novou zbraň dynastie "Meč krále pirátů".

Krom toho budete moct dosáhnout 7-8 nových achievementů a měly by se objevit i líhně pro různé druhy elementálů.

DLC by také mělo obsahovat jednoho nového Bosse.

Krom samotného tažení bude DLC obsahovat minimálně jeden další scénář, který ponese název "Princezna z VARN". Ten se na rozdíl od Cragova tažení nebude odehrávat na aktuálním světě Ashanu, ale podnikneme jeho prostřednictvím výlet do jednoho ze starších světů. Přesněji se jedná o VARN 4, místo, kde se odehrává děj Might & Magic I. Pro ty, kteří hru hráli, to bude jistě vítaný výlet do minulosti a vzpomínek. Pro ty ostatní, kteří jsou věrní pouze sérii Heroes a klasické RPG Might & Magic jim moc neříká, to dozajista bude zdroj nejednoho zmatení. Přeci jen, kam byste přiřadili jména jako Ironfist nebo Agar? Tento scénář bude obsahovat minimálně 4 další nové hrdiny. 

 

Pro dnešek se s vámi rozloučím jednou z mnoha spekulací z mezinárodních fór. Nedávno se objevily spekulace, že by se do série Heroes mohli vrátit legendární Hromoví ptáci. Objevilo se mnoho názorů - přes novou neutrální jednotku, až po nového šampióna Akademie či Bosse. Jeden z VIP členů pak usměrnil diskuzi tak, že naznačil, že Hromový pták je příliš jedinečný, než aby byl čímkoliv jiným než Bossem. Zároveň však řekl, že všechny dosavadní spekulace byly špatné. Tak co si myslíte vy, je Hromový pták oním novým Bossem v Pirátech?

Pirátská výprava do Krutého moře

14. Června 2012 | 19:30 | Autor: DaveJame | Komentáře: 61

"Tak co námořníci, jste připraveni?" říká svým hrdelním smíchem Crag Hack a pohlíží na svou skřetí posádku. Slaný vítr přináší předzvěst nesnází a překážek. Přeci jen se nadarmo neříká těmto vodám Kruté moře. Ale přesto jeho muži vypadají odhodlaně. Čas vyplutí se blíží. Začíná 12. 7. 2012.

 

 

Přesně tak, 12. 7. bude spolu s novým patchem k dispozici i první DLC k Heroes VI. Ten poneze název Piráti Barbarského moře a má přinést nové artefakty, 10 hodin zábavy navíc a samozřejmě legendárního hrdinu Crag Hacka. Předpokládaná cena tohoto DLC je 10 € (cca 250 Kč).

 

DLC bude obsahovat:

Nové tažení (cca 10 hodin hraní)

Nové artefakty (nová zbraň dynastie, nové sadové artefakty)

Hrdinu Crag Hacka

(Víc informací jakmile budou k dispozici)

P.S. Na českou lokalizaci se zeptáme :-)

 

Spolu s DLC bude k dispozici 12. 7. dlouho očekávaný patch 1.5, který přínáší řadu významných změn.

Jen ve zkratce:

Oslabení nekropole

Posílení pekla

Revize štestí a morálky

Ale hlavně MÌSTSKÉ OBRAZOVKY

 

Zejména obrazovky jsou velice očekávaným prvkem ve hře. Spolu s oznámením Crag Hackovy výpravy jsme také dostali k nahlédnutí skřetí město.

Klikněte na obrázek pro větší rozlišení

Městká obrazovka nekropole

12. Června 2012 | 18:20 | Autor: DaveJame | Komentáře: 4

Tak je to tady.

 

Oficiálně vám mohu ukázat plánovanou městskou obrazovku nekropole (pro větší rozlišení klikněte na obrázek).

Nekropole městská obrazovka

 

Navíc si můžeme poslechnout hlas onoho tajemného hrdiny (zde) . Tak co vy na to? Někdo změní svůj tip?

Velké plány pro patch 1.5

08. Června 2012 | 10:05 | Autor: DaveJame | Komentáře: 17

Mezi hráči Heroes začíná převládat nadšení z očekávaného patche 1.5, který je podle posledních zpráv ohlášen na půlku července.

 

Krom už avizovaných velkých změn při vydání patche 1.4, mezi kterými bylo například zesílení vlivu Obrany na hru (Magické i fyzické), zesílení Pekla, oslabení Nekropole, oslabení léčivých kouzel, zesílení některých útočných kouzel a zvýšení vlivu štěstí (osudu) a morálky. 

 

Tento týden navíc Ubi započal zajímavou kampaň spojenou s tímto patchem. Jen pro zahřátí uveřejnil informaci, že patch 1.5 bude obsahovat nový prvek, který vám dovolí převést vaše offline hry do online módu. Není to skvělé? Konečně žádná závislost na internetu.

 

Druhá, a pro skalní příznivce jistě velice zajímavá zpráva je soutěž, která má ukázat jeden z dalších, velice žádaných prvků. Soutěž probíhá tak, že na několika mezinárodních fórech a oficiálních kanálech se v průběhu 7.–8.7. a 11.–12.7. budou objevovat kousky skládačky, které dohromady budou tvořit obraz toho tolik očekávaného prvku (Seznam stránek na konci zprávy).

 

Krom toho je s touto událostí spojen i Twitter účet nesoucí jméno "Hrdina veterán".

 

Na konci celé této události bychom se pak měli dozvědět, kdo je oním veteránem, který se má brzy navrátit do Heroes VI, podívat se na celý obraz tolik slibovaného nového prvku, a možná získat i nějaký ten exkluzivní obsah. Skládačku se pokusím pravidelně aktualizovat, ale pro ty co si chtějí zalovit sami, cesta je volná.

 

Seznam účastnících se stránek:

La Torre de Marfil

Celestial Heavens

ArchangelCastle

Heroic Corner

Heroes Magyar Honlap

Age of Heroes

Behemoths Lair

- Heroworld

Acid Cave

 

Jste zvědaví jak vypadá poslední nalezená podoba obrázku?

Stačí se podívat zde :-).


S pozdravem Dave Jame

Vítěz literární soutěže

05. Června 2012 | 17:00 | Autor: DaveJame | Komentáře: 2

Je to sice už chvilku, co jsme na Heroes Centru pořádali literární soutěž o dokonalé hedvábné meče do Heroes VI, ale konečně vám můžeme přinést našeho vítěze.

 

Stal se jím uživatel Vesy s povídkou Smutná dcera. Celou jeho krátkou povídku si můžete přečíst na tomto odkazu.

 

Nezapomeňte mu nechat u povídky komentář, určitě bude rád za jakoukouliv odezvu.

 

Snad se brzy dočkáme i nějakých novinek ohledně Heroes VI. Jsou náznaky, že něco číhá za nejbližším rohem

Patch 1.4

16. Května 2012 | 13:45 | Autor: DaveJame | Komentáře: 5

Patch 1.4 je konečně venku. Nepřináší však zásadnější změny. Velké změny a novinky však slibuje další patch 1.5.

 

Patch 1:4 přináší následující změny do hry hry.

- Sdílení map. Dovoluje hráči stáhnout si chybějící mapy od hostitele hry.

-  Mapa Archipelago (Souostroví), která byla ke stažení během vánočních svátků pro mód skirmish

- Několik změn do editoru

   Přidána nápověda a tutoriál

   Základní nastavení mapy, které dovoluje mapu uložit hned po jejím vytvoření

   Hromadné nastavení objektů, které umožňuje pracovat s větším množstvím objektů najednou. 

   Z editoru odstraněna nefungující minimapa. 

Rychlozpravodaj

21. Dubna 2012 | 10:00 | Autor: DaveJame | Komentáře: 8

Času je málo, ale i tak se pokusím udělat rychlé shrnutí posledních událostí ohledně světa Might and Magic.

 

První věcí, které jste si jistě všimli, pokud teda hru stále hrajete, je nový patch 1.3, který vyšel s víc jak dvoutýdenním zpožděním. Seznam toho, co patch opravuje, najdete na TOMTO ODKAZU. Bohužel z nedostatku času jen v AJ.

 

Zajímavější však bylo to, co se v té době, co byl patch 1.3 odkládán, dělo na mezinárodních fórech. Vše to začalo už na začátku roku, kdy se začaly objevovat informace o tom, že výrobce Heroes VI, Black Hole, vyhlásil svůj úpadek. Nikdo tuto informaci nechtěl brát za samozřejmou, dokud se jeden z insiderů nepřeřekl ve jednom ze svých příspěvků. Chvíli poté se na fórech začal objevovat údajný bývalý pracovník Black Hole a líčil vzájemnou spolupráci s Ubisoftem. Vyšla z toho celkem nelichotivá zpráva o tom, co vše Ubisoft do hry protlačoval, jak se choval k reakcím fanoušků a jak probíhalo financování.   

Nutno říct, že Black Hole zřejmě zkrachoval sám svou vlastní vinou kvůli špatně napsaným smlouvám s Ubisoftem. Na druhou stranu z toho co zatím víme je zřejmé, že Ubisoft je k tomuto kroku svým postojem k vývoji určitým způsobem donutil. Skutečnost zatím vypadá tak, že Black Hole si do smluv nedal podmínku, že pokud Ubisoft nedodrží termíny ze své strany, zaplatí pokutu. Takže zatímco Black Hole čekal na podklady od Ubáčů, dotoval vývoj hry ze svých rezerv, o kterých věděl, že se mu nikdy nevrátí.

 

Ubisoft následně odchod Black Hole potvrdil při vydání patche 1.3 a zároveň uvedl nového hlavního vývojáře hry, německou firmu Limbic Entertainment. Limbic údajně na hře pracoval už s Black Hole. Uvidíme tedy jak se jim s obrovskou hrou, jako je Heroes VI, bude dařit.

Jen tak pro informaci, abyste měli představu, jak složité je vytvářet tahovou strategii, kód Heroes VI je rozsahem větší než například Skyrim, který byl vydán záhy po šestkách.

 

  Teď přistoupíme k naší soutěži. Nutno říct, že z toho, co jsem doufa,l že se ukáže jako plejáda české tvořivosti, se vyvinula zkouška odvahy. Ve výsledku jsme do redakce dostali méně prací, než jsme měli cen k dispozici. Alespoň jsme se z toho poučili, že bychom neměli mít tak velké nároky.

Vítězem soutěže se stal uživatel Vesy, jehož práci se pokusíme co nejdřív zveřejnit.

 

Poslední novinkou pak je několik Otázek a odpovědí, které pro fórum Heroes-Community vytvořil a získal insider Elvin.

Přečíst si jej můžete ZDE (AJ). Otázky se převážně točí kolem neutěšeného stavu rozhraní, schopností a chaotického dění. Všeho všudy však krom ujištění, že se na hře pracuje a že Ubisoft si je vědom řady slabých článků hry, nepřináší nic nového. Jedinou útěchou v moři příslibů však je, že i Ubisoft přes veškeré obtíže, co hra má, ji stále považuje za úspěšnou. Jde tedy vidět, že Heroes VI má prodejnost dobrou. Otázkou je, kdy se tržby promítnou do hry tak, že z ní vytvoří i dobrou hru.  

Aprílové vtipy a další novinky

02. Dubna 2012 | 08:50 | Autor: DaveJame | Komentáře: 11

První aprílový den byl ve znaku neobvykle velké aktivity na Heroes scéně. Takže aby jí náhodou někdo nebyl zmatený, vysvětlíme si, co je a co není pravda.

 

První vtip: Městské obrazovky:

     Jeden z Insiderů Elvin si ze svých spolufanoušků vystřelil už skoro den předem, když na Heroes Community uveřejnil odkaz na soubor, který údajně obsahoval návrhy městských obrazovek a dokonce malý bonus v podobě nápovědy na další chystaný národ. Soubor však už krátce po uveřejnění vypadal, že byl odstřižen ze strany Ubisoftu. Po několikahodinovém divadle, které sehráli s dalšími zainteresovanými uživateli, se objevil odkaz na údajně zachráněný soubor. Ty, co neodolali pokušení ho stáhnout však uvnitř čekal jen aprílový vtip, chytře zamaskovaný za soubory se závádějícím názvem.

     Avšak Elvin si z nás neudělal jen legraci. Poté, co se ke svému vtipu přiznal nás všechny ujistil, že skutečně je nějaké cílové datum pro dokončení měst. Jaké to je, však neřekl.


Druhý vtip: oznámení nové frakce
 


 

  Druhý vtip poté přišel přímo ze strany Ubisoftu a nejvíce ho ocenili zejména starší hráči, kteří značku dobře znají. 

     Základ vtipu bylo oznámení nové frakce "Forge", která by se volně dala přeložit jako "kovárna". Forge má svůj základ v Heroes III, kde měl být součástí datadisku Armagedons Blade. Cílem Forge bylo, aby do dotédoby čistě fantastického světa Heroes přinesl známky sci-fi z původní RPG série. Technomancerský národ složený z cyborgů a robotů měl i své opodstatnění v rámci příběhu. Navazoval totiž na "Zlý" konec sedmého pokračování Might and Magic, kdy byla znovu zprovozněna nebeská kovárna. 

     Existovalo dokonce i funkční demo tohoto hradu, které bylo představeno na tehdejším ročníku veletrhu E3. Reakce fanoušků však donutila vydavatele od tohoto plánu ustoupit a místo Forge se v AB objevil Conflux, který byl původně zamýšlen až pro další datadisk a kvůli kterému musel být upraven i jeho příběh. 

    Důvod pro toto rozhodnutí byly stovky negativních e-mailů a dopisů, mezi kterými se objevila i výhrůžka smrti adresována jednomu z vedoucích pracovníků. Pro zajímavost, "Forge" měl plnit podobnou funkci jako odpadlíci azylu v datadisku Kladiva osudu (Hammers of fate) pro Heroes V jako supersilné jednotky v rámci tažení.

    Z Forge se stal něco jako nemesis celé série Heroes. Spousta fanoušků lituje, že se nikdy nestal skutečností, jiné už jen myšlenka na něj odrazuje. Já osobně mám rčení, že čím je jakákoliv diskuze na téma Heroes delší, tím je větší pravděpodobnost, že někdo Forge zmíní.

 

     Není tedy divu, že si Ubisoft vybral právě toto téma pro svůj aprílový vtípek.

     Z hradu Forge je známo celkem hodně jednotek. Většina z nich je založena na jiné jednotce z Heroes III, a tak udělal Ubisoft to samé. Vzal artworky jednotek ze svého posledního dílu Heroes a upravil je do technomancerské podoby. 

 

     Výsledkem jsou 4 artworky z "nové" frakce.

Goblin dostal místo svého bumerangu pistolku a slušivou neprůstřelnou vestu a rázem je z něj Grunt

Stráž dostala místo štítu a zbroje plamenomet a maskáče, aby vznikl plamenometčík Pyro

Kenshi vyměnil své hadí tělo za něco trošku modernějšího a ukázal se nám jako Raketový Tank

A čtveřici uzavírá impozantní Minotaur s raketovým ruksakem

 

     Ale i stejně jako v prvním případě, i tady můžeme spekulovat o nějakých pravdivých stopách o tom, co nás čeká. Grunt, Pyro i Tank jsou totiž založené na originálních kresbách, zatímco Minotaur je zcela neznámé dílo, že by se jednalo o další jednotku Temných elfů?

 

Související obrázky: Původní návrh Tanku z dob Heroes III, Forge tak, jak měl vypadat v Heroes III: AB

 

Další novinky

     Před pár dny skončila v online hře Heroes Kingdoms akce, ve které jste mohli získat Dokonalý hedvábný meč. Pokud jej nemáte, a chcete si jej přidat do své sbírky, stačí projevit trochu snahy a zúčastnit se naší soutěže. Jinak ty klíče vrátím jejich majitelům.

 

     V návaznosti na to, se v Online profilu Conflux nově objevilo místo na doposud tajem obestřenou Sar-Aggrethova hůl. Zatím to vypadá, že bude k dostání jako bonus k nějaké americké edici hry, ale snad se dočkáme i dalších možností jak ji získat.

 

Poslední týden do uzávěrky soutěže

24. března 2012 | 17:40 | Autor: DaveJame | Komentáře: 3

Začíná poslední týden, kdy se můžete přihlásit do naší soutěže a vyhrát Dokonalý hedvábný meč do Heroes VI.

 

EDIT (1. 4. 2012):

Uzávěrka soutěže prodloužena do 7. 4. 2012.

 

Patch 1.3 v průběhu příštího týdne...

Máme samurajské meče na rozdávání

14. Března 2012 | 8:45 | Autor: DaveJame | Komentáře: 4
Nechcete nebo nemůžete si svůj meč získat v Heroes Kingdoms?
Rádi byste sobě nebo někomu ze svých přátel udělali radost?
A máte v sobě alespoň trochu tvůrčího ducha?
 
 
Zúčastněte se naší soutěže a vyhrajte Dokonalý Hedvábný meč!
 
 
Co pro to musíte udělat? Stačí do 31. března napsat krátký dokument na téma "Heroes VI" nebo jeho svět "Ashan" a zaslat ho na adresu:
soutez@heroes-centrum.com
 Nejlepší práce budou ohodnoceny klíčem a uveřejněny na našich stránkách.
 
Pro více informací, podmínky a další aktuality sledujte naše fórum.
 

Získejte Dokonalý Hedvábný meč v Heroes Kingdoms

4. Března 2012 | 21:45 | Autor: DaveJame | Komentáře: 30

V minulém článku jsem mluvil o zbraních dynastie, a kde je najít. Ale občas je zajímavé, jak rychle se sami zodpoví některé nejasné otázky

 

Jednou se zbraní s velkým otazníkem byl Dokonalý hedvábný meč, který byl poslední z takzvaných divokých karet (Artefáktů, které hráč mohl najít pouze náhodně během svých tažení).  Nyní je však jasné proč si narozdíl od svých dvou kamarádů zachoval místo v Soul forge. A taky víme jak jej získat.

 

V sesterské hře Heroes VI, která nese název Might and Magic: Heroes Kingdoms právě probíhá soutěž, ve které můžete právě tuto zbraň získat.

 

Co je pro to potřeba udělat? Je to složité? Ve skutečnosti ani ne. Mě osobně se to podařilo s trouchou štěstí, a zásahu od Ashy zvládnout za 4 dny. 

Aby jste tento zajímavý meč mohli získat, nemusíte udělat nic jiného, než v Heroes Kingdoms porazit armádu v jednom z korálových útosů. (Coral reef), kterou tvoří trojice nagských válečníků. Za odměnu pak získáte klíč, kterým si v Heroes VI můžete Dokonalý hedvábný meč otevřít.

Tato soutěž trvá do 29. 3. 2012. Odměnu můžete získa na jakémkoliv serveru hry, kde se útesy vyskitují. je však limit 1 kód na jednoho hráče (Takže nemá cenu dobívat vícero útesů).

 

Poznámka: Might and Magic: Heroes Kingdoms je MMO strategická hra ze světa Might and Magic, hraná v internetovém prohlížeči, a ze všeho nejvíc přípomíná známý travian. Ve hře je 5 hratelných národů (Azyl, Akademie, Sylvan, Peklo a Nekropole). Hrá má české servery ale je pouze v angličtině. 

Zbraně a kde je najít.

23. Února 2011 | 17:20 | Autor: DaveJame | Komentáře: 12

Kdo sleduje oficiální stránky hry, ten si mohl všimnout, že se v uplynulých týdnech věnovaly zbraním dynastie. A tak co kdybychom se i my na ně podívali trošku blíž. Nebudu vám složitě vypisovat, co která z nich umí, ale vyjmenovat si je a říct si, kde kterou můžeme najít, by nebylo od věci.

 

Začněme tedy tím, že si řekneme, kolik jich vlastně je. Ve hře bylo celkem 25 zbraní dynastie, ale ne všechny může hráč získat. Některé jsou k dostání pouze jako bonus k některým edicím, jiné jsou zatím z neznámého důvodu nedostupné. V současnosti to tedy vypadá tak, že běžný hráč dokáže získat 20 zbraní dynastie.

 

Začněme těmi, které jsou pro válečníky.

První zbraní kterou hráč získá je Meč gryfa (Sword of the Griffin). Tento meč můžete získat po dokončení první mapy prologu, kdy ho Slavovi na konci mapy předá Sveltana.

Druhou dědičnou zbraní Gryfího rodu je Ocelové pírko (Iron Feather). To hráč obdrží v první mapě tažení za Antona po splnění úkolu s ukradenými vejci.

Druhý meč, který lze v Antonově tažení získat, je Andělské spojenectví (Angelic Alliance). Ten hráč obdrží v poslední mapě po poražení Jezebeth.

Nejvíce zbraní můžete získat v tažení za Sandora. Už v průběhu první mapy získáte Meč vlka (Sword of the Wolf), a to u Gerhartovy lovecké chaty po poražení Markuse.

Druhou zbraň může hráč získat v druhé mapě. Whistlebonův meč (Sword of Whistlebone) získáte poté, co se přidáte na stranu rebelů.

Hned na té samé mapě získáte i další zbraň, Malathaův sekáček (Malathau's Cleaver), jako odměnu za poražení Sharky.

Další dva meče najdeme v tažení za Kirila. První z nich je Požírač duší (Souldrinker), který dostanete na začátku první mapy po poražení Tor-Beritha. Druhým z nich je Čepel vazby (Blade of Binding), tu získáte po poražení Sarah na začátku 4. mapy Kirilova tažení.

Sestřičky jsou na tom s pořádnými meči trošku hůř. Obě se totiž můžou setkat pouze s jedním.

Anastázie může už ve své první mapě najít mocný meč Arachné (Arachne), pokud se jí tedy podaří zabít skupinu Pekelných pánů.

Irina se zase může vyzbrojit Kirinovým hedvábným mečem (Silksword of the Kirin), pokud v druhé mapě svého tažení splní úkol s Kirinem.

Krom tady těchto zbraní, může hráč ještě při své hře narazit na jedinou zůstávající divokou kartu. A tou je Dokonalý hedvábný meč (Perfect Silksword). Tedy alespoň je to jediná zbraň z divokých karet, která má vlastní záložku v Soul Forge.

Poslední zbraň si můžete koupit za vaše body v Oltáři přání. Je to Assasínská čepel (Assasin’s Blade). Koupit si ji můžete poté, co dosáhnete zlaté úrovně.

 

Pokračujeme magickými zbraněmi.

Abychom zachovali stejné pořadí jako u zbraní válečníků, začneme Antonovým tažením. V druhé mapě za Antona můžete nalézt Srdceryvnou píseň (Heartrending Song), která se zaměřuje na magii světla.

Druhou hůl zaměřenou na určitý živel najdete na druhé mapě Sandorova tažení. Nese jméno Hůl hromů (Thunder Staff), ale získáte ji pouze, pokud se přidáte na stranu Sharky.

Jelikož v tažení za Kirila žádná magická zbraň není, přesuneme se rovnou na jeho dvojče.

První hůl, se kterou se Anastázie setká, je Hůl plenitele duší (Soulreaver Staff). Ta se zaměřuje na magii temna a získáte ji na začátku její první mapy, pokud porazíte armádu kyklopů.

Druhou hůl poté najde na třetí mapě svého tažení. Ta nese jméno jednoho legendárního nekromanta. Sandrovu hůl (Staff of Sandor) získáte v průběhu plnění úkolu na zachránění Lamasu (nachází se v podzemí, na severní straně mapy).

I Irině se do rukou dostane hůl, která podporuje jeden z živlů, a překvapivě je to ta, která podporuje magii vody. Hůl příboje (Staff of the Tides) získáte od vodních elementálů na první mapě Irinina tažení. Zda ji dostanete jako odměnu za pomoc, nebo si ji vezmete silou, je jen na vás.

V Oltáři přání pak na vás čekají další 3 kouzelné hole. První z nich, Prázdnotu (Oblivion), si můžete koupit za 30 Uplay bodů, které dostáváte za váš postupný postup hrou.

Zbylé dvě si poté kupujete za body dynastie.

Urgashovu vůli (Will of Urgash), která se zaměřuje na magii ohně, si můžete koupit na stříbrné hodnosti.

A poslední z šestice živlů, zemi, si můžete vylepšit pomocí zbraně Batuův Totem (Batu’s Totem), kterou si můžete zakoupit na platinové úrovni.

 

Poslední pětice

Ti, co si právě udělali součet, ví, že nám stále chybí 5 zbraní. Tyto zbraně nemůže mít každý, některé z nich jdou získat jenom jako bonus k různým edicím. U zbylých se ani neví zda ještě jdou, nebo někdy půjdou sehnat.

 

První z bonusových zbraní je Čepel chaosu (Edge of Chaos), kterou získali ti uživatelé, kteří si koupili elektronickou sběratelskou edici.

Další dva artefakty jsou tentokrát hole, a jako bonus je dostali ti, kteří si koupili standardní sběratelskou edici. Jsou jimi Hůl Ashy osmicípé (Staf of Asha’s Eightfolde) a Hůl očištění (Staff of Cleansing).

Poslední dva artefakty jsou ty, které původně hráči mohli najít náhodně v průběhu tažení jako takzvanou divokou kartu, ale nyní, od patche 1.2, není jasné, zda jdou vůbec stále sehnat. A nepodařilo se mi ani zjistit, zda normálně fungují těm, kteří je nalezli již předtím.

První z nich je meč Plamenný dračí jazyk (Dragon Flame Tongue), který má být mečem Dračích rytířů.

A druhou je Sar-Aggrethova hůl (Staff of Sar-Aggreth), která nesla typické znaky mágů ze Sedmi měst.

 

To bychomměli naši pětadvacítku zbraní dynastie, které se vyskytují v základním vydání Heroes VI. Pokud stále nevíte, která zbraň vám chybí, podívejte se na svůj web-profil na oficiálních stránkách hry pod záložkou Soul Forge.

 

Poznámka: Ne všechny zbraně mají přesný český název, protože jsem článek psal, aniž bych k nim měl přístup. Navíc ne se všemi českými názvy souhlasím, ale i tak jsem se je snažil dodržet.

Co se děje, kdy a kde

08. Únor 2012 | 19:55 | Autor: DaveJame | Komentáře: 2

Už delší dobu jsme neměli na Heroes Centru žádné novinky, a tak se pokusím udělat malý souhrn pro ty z vás, kteří nevědí co dělat.

 

 Heroes VI

Dění okolo Heroes VI je stále velice zmatené. V současnosti probíhá přesouvání servru, takže pokud by jste se přes Conflux nemohli připojit, není chyba na vaší straně. Kdy má být transfer není známo, a je dost možné že bude už dávno u konce až tuto zprávu dopíšu. 

 

O práci na dalším Patchi nebo případném rozšíření nejsou žádné oficiální zprávy. Je ale zřejmé že je hra potřebuje.

V souvislosti s patchi bych rád upozornil na nově založené téma na našem fóru (odkaz)  které se věnuje problémům v české verzi herních textů. Pokud při svých hrách narazíte na nějaký problém, či chybu v české verzi, nebojte se, a napište nám. Je to ten nejlepší způsob jak pomoci k zlepšení kvality hry.

 

  Stránky

Další věc co je očividná je fakt, že Heroes-centrum by zasloužilo nový kabát. Bohužel vám nemohu říct kdy se tak stane, a jediné co mohu říct je "Mějte strpení".

 

 Heroes III

Pro ty, kteří nedají na staré dobré trojky dopustit, pro všechny nadšence WoG, pro ty, kterým šestý díl zrovna stokrát nesedl a pro ty, kteří prostě mají moc času a chuť hrát, tu mám dvě skvělé novinky ze světa Heroes III.

 

První z nich je hratelné demoverze Modu Horn of the Abyss, která krom spousty zlepšení přináší i zcela nový hrad "Přístav".

Mód je však zatím pouze v ruštině, tak je nutné s tím počítat. Stáhnout si jej můžete na "tomto odkazu" .

 

Druhým módem, který v nedávné době uveřejnil svou hratelnou demoverzi, je mód Succesion wars, který si dal za cíl skloubit kouzlo a atmosféru Heroes II s možnostmi Heroes III. Krom nového hradu inspirovaného pouštními odpadlíky zde najdete i několik velice unikátních jednotek. Zejména zajímavé je podání pekla v grafice Heroes II, ale né vše je v módu zatím funkční

Tento mód si můžete stáhnout na "tomto odkaze"

 

A tímto se s vámi prozatím loučím. S pozdravem a přáním hezky strávených hodin u "Ještě jednoho kola" Dave Jame. 

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
 
Copyright © 2005 - 2019 Heroes Centrum