Heroes 7
Heroes 6
Heroes 5
Heroes 4
Heroes 3
Heroes 2
Heroes 1
Dark Messiah
Fórum

Heroes Centrum - Česká centrála pro sérii HoMM

Heroes Centrum banner
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Generic Retinaaa n… » 07.05. 08:05
Generic Retinaaa n… » 07.05. 08:04
Generic Retinaaa n… » 07.05. 08:04
Generic Retinaaa n… » 07.05. 08:03
Generic Retinaaa n… » 07.05. 08:03
  Martin spouští se a spuští a ve… »
Vychází Might & Magic Heroes VII
Ahoj,nejde napasovat 3 do mob… »
Vychází Might & Magic Heroes VII
Lord Graa @Chaotyk: naprosto be… »
Vychází Might & Magic Heroes VII
Chaotyk Funguje na windows 10 ?… »
Vychází Might & Magic Heroes VII

Ubisoft končí s vývojem M&M:H6

27. Září 2013 | 12:04 | Autor: Jata | Komentáře: 52

Pět let uběhlo od zahájení vývoje Might & Magic: Heroes VI a před dvěma dny oznámil Ubisoft na oficiálních stránkách, že se rozhodl ukončit online podporu hry, jak už většina komunity delší dobu předvídala.

 

Samozřejmě to neznamená, že by hra jako taková skončila. Pořád bude možné ji hrát, včetně využívání Confluxu. Ale už nemůžeme očekávat žádné datadisky, DLC či patche. Vývoj byl zkrátka ukončen.

 

Vývojáři by rádi všem hráčům a fanouškům poděkovali za jejich oddanost a doufají, že se znovu všichni střetnou u dalšího dobrodružství ze světa M&M.

 

  Komentáře
Jméno:

 

Text:

 

Ochrana proti spamu:

Hlavní město ČR:
 

Doda - 29.09.2015 | 15:30

Tak a máme tady první zklamání HOMAM 7.Ubisoft zase nedodržel,co dodržet měl...

Niven - 04.11.2013 | 15:53

Mě se vodní Svatyně moc líbila a džungle jako terén taky super, ale když už tak to rozhodně chtělo ještě elfy a mágy. Bez těch to jde vážně těžko. Navíc Black Hole to chtěli, akorát Ubisoft to skazil všechno no.

Legolas - 03.11.2013 | 15:24

Bude velke poburenie hracov co sa tyka 6tky kazdy ockava prirodu lesnych elfov a to nehorim magov titan je klasika ! Trpaslici by mohli byt v elfskom hrade hlavne nech vytvoria prirodu namiesto tej vodnej picoviny tam..

ich - 31.10.2013 | 20:20

Jestli se těch sedmiček dočkáme, ať tam daj nějakou pořádnou rasu!!Alespoò ty elfy, nebo mágy, nebo trpaslíky....vymejšlení novejch ras o kterejch nikdy nikdo neslyšel mi příde divný (možná se tím někoho dotknu ale ty nagy se mi tam fakt nelíbily)! jinak alespoò že v těch šestkách byli i mí zlatí zombíci, bez těch bych si k tomu ani nečuch...:-D

Storm - 30.10.2013 | 12:23

Ziadny regulerny 7 diel tak skoro nebude po tomto fiasku, urcite nie pod Ubisoftom, ktory uz M&M znacku degradoval na druhotriednu, staci sa pozret na pripravovane tituli, same free2play a nizkonakladove projekty.

Elreth - 30.10.2013 | 10:04

P.S. Všichni doufejme v brilantní sedmý díl.

- 30.10.2013 | 10:03

Re: Niven
Já myslím, že už se to moc nevyvine dál :-( :-( :-( (viz článek nahoře)
Leda pak sedmým dílem :-) :-) :-)

Niven - 29.10.2013 | 22:31

re Elreth: Ber to takhle Heroes série je pro mě jedna z nejlepších vůbec a at' už to byl jakýkoli díl, tak stejně byl fajn. Bohužel od té doby co projekt převzal Ubisoft tak editor se šíleně stížil. Nebudu více se vyjadřovat jaký díl je nej a jaký ne, na to má každý jiný názor. Ale každopádně řeknu že Black Hole udělali kus práce a že mohl h6 být jedním z nejlepších dílů, neříkám, že je. Skrátka uvidíme jak se to vyvine dále. Samozřejmě standardy tahové strategie i měst a potvor být zachovány musí, jinak by to už nebyly heroes.

Elreth - 29.10.2013 | 10:33

Re: Niven
Samozřejmě, že realita jde stranou. Ovšem myslím si, že za tu dobu hraní všech Heroes -her, se vytvořila jakási definice Heroes série. "Jedná se o historické až hrdinské fantasy s nádechem našeho středověku, s různorodými tvory a bytostmi, které vynikají buï silou nebo magií - jimž velí hrdinové se schopnostmi a dovednostmi reálnými i ryze fantastickými."
Jsou zde tedy nějaké hranice, co je reálné a co není - ovšem slovo realita je zde samozřejmě myšleno z pohledu Heroes série = "co je nebo není reálné ve světě Heroes of might and magic"
Mně jde jen o to, aby některé standarty (tradice) byly zachovány - to že to někdy způsobí místy zhoršení hratelnosti nemluvě. Ovšem konec konců je to jen můj názor. Každý má rád něco jiného, a každý si zamiluje něco jiného. Např., jak už jsem psal níže Heroes 5 je pro mě nejoblíbenější hra, protože jsem si ji zkrátka hned zamiloval, a viceméně se mi vše na ni líbí. Někdo jiný to považuje za nicotnou a zbytečnou, čas plýtvající sra*ku. Tak ať, já mu to neberu. Chci jen podotknout, že takováhle obhajoba či kritizování je vesměs zbytečné, protože 90(někdy i 100) % každého hodnocení je čistě subjektivní. Objektivní část hodnocení je pro mě jasný, zřejmý a lehce potvrditelný fakt, který nelze v žádném případě a z žádného úhlu pohledu vyvrátit. Např. to že Heroes 6 byly vydány odfláknuté, co se týče množství bugů a chyb, které všechny byly (nebyly) opraveny až několik měsícu po vydání.... .... ....

Niven - 28.10.2013 | 11:49

to Elreth: O realičnosti celé série si myslím není potřeba se více zmiòovat, jelikož heroes nikdy realistické nebyly a ani nebudou. Dyt' je to fantasy, tam jde realita stranou.

Elreth - 26.10.2013 | 13:04

Re: m1175

Osobně také považuji Heroes 5 za nejlepší díl série, vlastně jej považuji za vůbec mou nejoblíbenější hru - bohužel dohrál jsem jej na hrdinskou asi už 3krát , a hra je samozřejmě už příliš lehká. Jinak m1175, chtěl jsem jen podotknou, že možnost jednotek ničit hradby je samozřejmě také zjednodušení hry, notoricky známých v Heroes VI. ALE klad bych v tom zrovna neviděl. Bere to tu taktickou možnost obránce, ubránit se i mnohem větší armádě. A celkově je to velice nereálné a napohled nepěkné, když pretoriáni svými kopími likvidují bránu, na jejichž vrchol se ani nemůžou podívat, protože by si zlámali krk. O hradbě silné několik metrů nemluvě. Případ, kdy střela z katapultu (vržená obrovskou rychlostí, násobená obrovitou váhou) je stejně silná jako tři udéry nějakých mečíku, kyjů, nebo jen "něčích paží" - je pro mě nemyslitelný, o následné důležitosti a smyslnosti katapultu nemluvě.
Jen tím chci říct, že ne všechno by se mělo dělat jednoduše, když se to může dělat složitě. V hrách to někdy obzvláště platí.

m1175 - 26.10.2013 | 00:13

Kdyby byla pouze nějaká možnost vzít pár nových věcí z H6 do H5 jako např: Proměna hradu ke své rase, slzy a krev u hrdiny,přidání ještě jedné rasy a trochu pozměnit možnosti bitev, jako např. bourání hradeb i pomocí jednotek a nápomocných staveb na bojišti, tak by hra H5 alespoò pro mě, byla daleko dokonalejší, než H6. Každý fanoušek heroes ságy má rád svou vlastní verzi a k ní se bude vracet, ale v mé oblíbě zůstane především pátý díl, který se svým trojrozměrným rozhraním vydavatelům rozhodně povedl i příběh královny Isabeli a světu Ashan.

jjj - 25.10.2013 | 15:48

®e je Nekropole složená z nesmrtelných je logický, ale u Azylu to docela překvapilo :-)

- 24.10.2013 | 17:20

A Necro s Castlom to zaklincovali tym ze pri dostatku zlata ,co nebol problem , prakticky nikdy neprisly o jednotky.

mrako - 24.10.2013 | 17:15

6ka je uplna zhovadilost, vdaka konvertovani hradou. Uplne to zabilo strategiu. Naco mala kazda jednotka x schopnosti, ked kazda hra bola o tom to istom obasadit hrady/konvertovat a rozdrtit supera/bossa poctom, uzasne zabavne. Jediny zabavny boss bol v datici ,kedze nan utocil vzdy fixny pocet jednotiek.

Thelvyn - 24.10.2013 | 15:38

Jo, málem bych zapoměl na největší bonus šestek oproti předchozím dílům - nutnost být stále online. Respektive výpadky uPlay znemožòující hraní.
Hlavně že si díky tomu nikdo nemohl hru upirátit.. oh wait a minute..

Thelvyn - 24.10.2013 | 15:35

to Draken: Jen pro doplnění, hrál jsi šestky hned od vydání? Protože změna surovin, ras a herních mechanik, to je spíš otázka osobního vkusu. Přestože částečně tyto inovace jsou nabraný z Kings Bounty, tak mě osobně změna vcelku bavila. Ale to jak hra vypadala v den vydání a mnoho měsíců po té, byla prostě katastrofa!
Někdo mě případně může doplnit: Mizerná optimalizace, nefungující štěstí, nefungující skilly jednotek, chyby v kampaních kvůli kterým nešlo dohrát misi, pištění jednotek při zrychlení jejich pohybu, padání hry (některé mapy na hotseat mi prostě spadly při každém pokusu o start).. Celková nestabilita. Mohli by jsme přihodit i chybějící obrazovky města.
Co ovšem čekat od maïarského studia pod dohledem francouzů...

Elreth - 21.10.2013 | 18:28

"100 lidí, 100 her, 1000 názorů."

Eleven - 19.10.2013 | 11:39

Těším se na Age of Wonders 3 mohlo by se to trochu podobat serii Heroes

Roberto - 18.10.2013 | 17:45

to Niven: A vidíš, práve napríklad to obmedzenie surovín, gold + wood + stone + nejaká vzácna surovina, to máme vo viacerých ťahovkách aj v rts-kach, tak sa mi nepáči že sa homam vzdal svojej jedinečnosti. Úplne to isté vývojový strom, či skôr krík alebo akýkoµvek iné grafické znázornenie plánovaného dosahovania skillov, to je u každého levelovacieho hrdinu v každej hre! Koµko hier ponúka náhodný výber? Asi nejaké budú, ale mòa nenapadá ani jedna jediná. Čo sa tebe páči, ja vidím ako unifikáciu s ostatnými ťahovkami vïaka štúdiu ktoré nikdy nerobilo ťahovky a Ubisoft mu zveril kráµa žánru.
Trebárs tu super nápady sú, ale necitlivo zabudované a nedotiahnuté.

Pernicek - 18.10.2013 | 15:52

fuck, se mi neudělaly odstavce a splizlo to v jedno..sorry

Pernicek - 18.10.2013 | 15:51

tato diskuze moc nemá smysl, ale rád se do ní zapojím =)))

Pro mě nejlepší H3, je v tom hlavně nostalgie, protože s H3 jsem začínal a byli jsme schopni s kámošem propařit celej víkend, kdy jsem u nich přespával, prostě jsme tomu úplně propadli

H4 se mi líbila taky moc, trochu mi tam vadila nemožnost upgradovat jednotky a že jich bylo o jeden nebo snad dokonce o dva levely míò, ale hrdina s funkčníma artefaktama to bohatě vynahrazoval a i přeházený jednotky v hradech měly svý kouzlo a i systém magie se mi líbil

H5 z objektivního hlediska pecka, ale ze subjektivního už pro mě nebyla tak hravá, celkově u mě opadla nějaká hravost a už nejsem schopnej propařit víkend, takže systémově se mi líbila moc, hrady super, frakční schopnosti super, skilly mega super, grafika super, ale celkově hratelnost u mě nic moc

no a H6...bavila mě asi dva dny, než jsem si zkusil všechny hrady....mapy jsou pro mě totálně mrtvý, nejsou tam žádný zajímavý objekty, nelíbí se mi systém tří surovin, nelíbí se mi systém obsazování dolů, kdy je vlastně nejde obsadit bez dobytí hradu či tvrze, nelíbí se mi možnost změnit jakýkoliv hrad na vlastní...na druhou stranu boje byly dost zajímavé, ale pro mě zmatené, hlavně z hlediska, že každá nestvůra měla asi 500 zvláštních schopností, takže když měl člověk brát vše v potaz, bylo to solidní počítání a přemýšlení, ale to mě na tom vlastně bavilo a kdybych to zahrál víc, zvykl bych si a dost věcí by se z automatizovalo...skilly...nevím, něco zajímavý, na to jsem si úplně názor neudělal, ale vzhledem k promakanosti pětky asi krok zpět...otřesná demence byla, že se nedali měnit první dva hrdinové...nevím, VI pěknej kabátek, dobrý nápady, ale pro mě taky hodně kroků zpět...pařil jsem neofic cracklou, jen skirmishe, takže moc propařený to nemám, ale na ten první dojem...nechytlo mě to moc

Niven - 18.10.2013 | 15:16

to Roberto: Pro mě rozhodně v novém systému hry. At' méně surovin, měnění hradů či systém schopností u hrdiny či vojáků. I bossové byl super nápad. Nebýt bugů a mít h6 více frakcí, mohl to být vyjímečný díl, jelikož sázel na přísloví v jednoduchosti je síla a to mi opravdu vyhovuje.

Roberto - 18.10.2013 | 13:17

to NIven: Neber to ako útok, ale v čom je VI vlastne tak skvelá že "takmer prekonáva trojku"?

maximus - 17.10.2013 | 19:33

Njn stejně to zase značku Momam někdo koupí o to se nebojim :-D

Niven - 17.10.2013 | 17:35

Trojka je jasná... není potřeba jí probírat že to byl skvělej díl. Čtyřka byla ještě o malinko lepší, ale některými fanoušky je hodně kritizovaná jen protože je jiná. Pátek díl není zase až tak špatnej, ale kvalit h3 nedosahuje. šestý díl kdyby neměl bugy, tak by šlo možná i o díl který by třetí překonal, ale to se bohužel nestalo. Ale i tak mám ho rád, je o dost lepší jak díl pátý. Pátý měl málo inovací a byl až moc podobný třetímu dílu, který nemohl překonat.

Draken - 17.10.2013 | 12:41

re heroes : jeste abys mi ho bral ..s 5tkou se jïite vycpat ...

Heroes - 17.10.2013 | 10:43

Draken .. spíš ty si znovu přečti, co se píše o šestkách, jak už tady, na offi forech, heroes comunity, na fb... vsude na to lidi jen nadavaji .. a ano, petky mely k trojkam mnohem bliz a byl to nej dil vubec... ale tvuj nazor ti neberu :DD

filozof - 16.10.2013 | 17:43

dneska jsem ty šestky musel 3x restartovat...

jjj - 16.10.2013 | 15:59

V šestce je spousta úžasných nápadů, ale bohužel ještě víc bugů. A když jí vlastní firma zafikla, tak tahle husa asi zlatý vejce nesnášela.
Pro spoustu lidí je opravdu 5 na stejný úrovni hratelnosti jako 3. Těžko o tom přesvědčovat někoho kdo vyrostl na trojce. Takových je málo. Mám rád všechny díly, ale vracím se pořád k 5.

Draken - 16.10.2013 | 13:07

pětka jako trojky ve 3D ..ted si mě rozesmál .....a fakt drsně :-D

Planetswalker - 16.10.2013 | 11:45

Zadny podplaceny vymysly si cist nemusim, protoze sem to hral, takze moc dobre vim jak je sestka uzasna. A kdyz posledni dobou ctu co maj vsici s originalkou za problemy s uplayem a temahle nesmyslama, sem rad, ze sem si ji nikdy nekoupil. Nejspis by to dopadlo uplne jinak kdyby na tom delal Nival, to by pak kazdej patch nenanedal vic chyb nez kolik opravil :D Mimochodem o petkach se rika, ze to sou trojky ve 3D.

Roberto - 16.10.2013 | 08:33

to Draken: Tá hra je skvelá a predávaná a preto ju Ubisoft zarezal skôr než ju stihol odbugovať a skôr než dodal všetky žiadané frakcie? Čo takto trošička objektivity? Okrem toho bez elfov, bez trpaslíkov, bez mágov... fakt super...

Draken - 16.10.2013 | 01:23

ne.nepopletl sem si to Planetswalker ...znám několik lidí kdo si koupil 5ku a a skoro všichni na ní nadávají...6ka je nejlepší hned po 3ce ..přečti si pořádně internet co se o tom píše ....asi si toho moc nečetl...a nestačí jen tady....

Planetswalker - 15.10.2013 | 19:27

Draken, nepoplet sis cisla? to zes nedohral ani jednu kampan v petkach(tzn. vubec zadnou, bo na sebe navazuji), neznamena ze je spatna hra, ale ty :D zajimalo by me kde je v setkach hratelnost s tim konvertovanim hradu a mnohdy jedinym dolem na krystaly na cely mape. to ze opravili bug nahody, ktery v petkach nebyl, je snad jedina kladna vec v cely hre, hrady katastrofa, dovednosti konec sveta, kampan nejvetsi fail, kdyz to chces hrat podle pribehu. Do toho virus zvany DLC a pseudodatadisk jedinou rasou navic. Kdybych mel pokracovat ve vyctu chyb, bylo by to jeste moc dlouhy...

filozof - 15.10.2013 | 18:25

pětka je pro mě mnohem lepší než šestka

Tom - 14.10.2013 | 23:59

To mi povídej..Blizzard .....ten hry vždycky vyšperkuje...je pravda že všechno oddalujou,ale výsledek stojí za to ...prostě si nechtěj pokazit značku ....a je to videt. ....jiný to vydaj za 2 roky zabugovaný,věčně něco nefunguje ,hlavně že za to lidi platej ....Proto Blizzard je u mě jednička

Draken - 14.10.2013 | 23:56

A jen doufám že Heroes nepohřbíte...je to legenda i když 4 díl žel s hratelností dolů, o pátém dílu ani nemluvím,protože to byl propadák....ani jednu kampan sem nedokončil,protože prostě to byl hnus ...No a v šesce se konečně poučili a hratelnost,alespon pro mě je zase jako u trojky na 100 procentech ....i když mi štve Uplay který mi po změně hesla (když mi to psalo abych ho z bezpečtnostních důvodů změnil) odebral z ničeho nic ze sekce hry základní hru Heroes VI .A ted to musím řešit co se stalo...přece nemohu jít ,vytáhnout další tisícovku a koupit si další ?

Draken - 14.10.2013 | 23:46

sakra :-(
a proč se neudělá druhý datadisk ? je to škoda ....
Doufam že bede Heroe VII .........a doufam že bude stejně tak dobrý jako VI.....

kubrt - 07.10.2013 | 20:14

Nezbývá doufat, že bude platit úsloví: Legendy neumírají a že Heroesy povstanou z popela jako fénix. Ale jako ten klasický ohnivý a ne ten zšestkovaný.

Elreth - 06.10.2013 | 17:56

Nejlepší, kdyby VII udělal Blizzard - trvá jim to sice déle, ALE když to vydají, stojí to setsakramentsky (cutscény - příběh - postavy - hudba - no bugs - atd.) za to!

filozof - 06.10.2013 | 13:52

hra je furt zabugovaná, ale to je asi nezajímá. kdyby nebyl Grimrock, tak by stejně nový díl M&M. doufám že někomu prodají práva, protože Ubisoft nemám rád už dlouho a Heroes s ním nemá moc světlé vyhlídky do budoucnosti.

Radek - 03.10.2013 | 01:40

No paráda....... takže další národy nebudou? No tak hlavně, že jste vydaly stupidní DLCčka a hlavně že jste dostali nějaký ten peníz...opravdu, jsem jediný, kterému se zdá, že byly předešlé díly dělány s nějakým umem a láskou? Šestky nejsou špatný, ale osekaný o dobré věci a pro prachy.

Caius - 02.10.2013 | 19:31

Upřímně tu šestku dost zvorali. Mizerná optimalizace, na mapách není co dělat strašně repetitivně a úplně nejhorší je asi conflux, ke kterému musíte být připojení... Mým favoritem zůstává Heroes V

Roberto - 30.09.2013 | 09:54

Tak to po dlhom trápení odpískali. Jediný datadisk a dve prťavé DLC sami svedčia o úspešnosti MaMH VI. Do hry nikdy nepribudnú elfovia, nikdy trpaslíci, nikdy mágovia. Diti sa môžu ïalej na confluxe pyšniť odomknutými obrázkami hrdinov, brnení a dynastických ubersupermegahypper zbraní - teda pokým Ubisoft neohlási koniec aj tejto podpory.
Muselo to byť už veµké trápenie keï takto ohlásili koniec podpory, ako chcú bez tohto "centrálneho" titulu ťahať katovú hru či prehliadačovú onlinovku? Na krokovacie rpg sa veµmi teším, ale to nie je hra ktorá by potiahla celé universum. MaMh VI bola ťažká rana pre ťahové stratégie a uškodila celému žánru ktorý ostal bez svojho kráµa :( aneb jak Ubisoft a Blac Hole ťahovú stratégiu prístupnú pre všetkých urobili.

Zdeněk - 29.09.2013 | 15:26

Je nějaká šance, že se dočkáme 7 do 5 let nebo vůbec?

Ivan - 27.09.2013 | 21:00

Ted se budou soustredit na M&M X Legacy, tim mysleli to, ze se potkame u dalsiho dila ze sveta M&M. Heroes 6 se mi az na system kouzel libil, ale na dalsi dungeon se tesim mozna vic.

Fang - 27.09.2013 | 18:13

Já doufám v Nival, odvedli dobrou práci. Ale změna je život, ale když tak tak doufám, že chytnou někoho dobrého. Mimochodem - kdyby měli oznámit H7, kdy by to bylo? Já si myslím, že pokud to oznámí tak nejdříve na příští E3 :)

Niven - 27.09.2013 | 17:36

Ubisoft potřebuje pořádného vývojáře pro další díly. Nival byl bez problémů, akorát h5 není tak dobrý jak jsem očekával. Black Hole si to podělali sami, i když vytvořili parádní díl, protože šestý díl je opravdu skvělý. Doufám že další vývojář udělá něco jako jsou h6 a že u série vydrží i nadále.

StrYke - 27.09.2013 | 14:45

To mě hodně zklamalo, šestka je u mě společně s trojkou nejlepší díl série :(

Fang - 27.09.2013 | 14:08

No, je to pro mě dobré v tom, že bude MMH7. Ale teï je to nejdůležitější - kdo by to byl? Tak či tak, ukončili, a než oznámí nový díl pár let může trvat. Trochu to zní "Heroes se neosvědčil, končí úplně". Ale kdyby se na MMH7 podíleli, doufám, že obsadí třeba Nival nebo ostatní úspěšné firmy, aby to dopadlo lépe než 6ka :)

Ashok - 27.09.2013 | 12:21

Já osobně doufám, že už se s Ubisoftem u žádného dalšího HoMaM nepotkám. Neděkujem, vypadněte.

 
Copyright © 2005 - 2021 Heroes Centrum