Heroes 7
Heroes 6
Heroes 5
Heroes 4
Heroes 3
Heroes 2
Heroes 1
Dark Messiah
Fórum

Heroes Centrum - Česká centrála pro sérii HoMM

Heroes Centrum banner
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
Problem se stažení… » 05.10. 17:06
Problem se stažení… » 05.10. 16:28
Problem se stažení… » 04.10. 17:24
Problem se stažení… » 04.10. 15:24
Problem se stažení… » 02.10. 17:28
  mirek potřebuji poradit jak se … »
Vychází Might & Magic Heroes VII
Antalyan @Dan Ahoj, možných př… »
Vychází Might & Magic Heroes VII
Dan ahoj mam windows 7 64bit a … »
Vychází Might & Magic Heroes VII
marek dik filozof vyzkousim to »
Vychází Might & Magic Heroes VII

Recenze M&M Heroes VII

21. Listopadu 2015 | 23:15 | Autor: Redakce | Komentáře: 10

DaveJame si již hru dostatečně zahrál, aby vám mohl sepsat svůj názor na Heroes VII v podobě recenze.

 

[...] Vyjasněme si vše hned na začátku, Heroes VII dělá neskutečně velké množství věcí správně. Od herních mechanizmů, vizuální stránky, přes malé detaily jako kombinované neutrální armády a mnohem, mnohem víc. Hra se od svých předchůdců poučila takřka ve vše ohledech (příběh, ekonomická část). Každé z těchto velkých plus však ke dnu táhne několik malinkých minus, a tak máme ve výsledku skvělý základ, který budí špatný dojem. [...]
Číst celou recenzi

 

A jaký máte názor na hru necelé dva měsíce po jejím vydání vy? Podělte se v komentářích.

  Komentáře
Jméno:

 

Text:

 

Ochrana proti spamu:

Hlavní město ČR:
 

MrZout - 16.04.2016 | 06:39

5) A to je celkově problém spousty her jsou videa jako je zadání úkolu atd. přímo ze hry... bože to vypadá strašně, hlavně s obrovským zoomem, být alespoň nějaká jednoduchá animace, tak je to mnohem lepší, ale toto... ve srovnání s Blizzardem, kde se na intro kouknu klidně několikrát, tak hledám pouze tlačítko, kterým tu tragédii ukončit.

MrZout - 16.04.2016 | 06:24

Nevim co s tim udělá poslední patch, ale zatim je to pro mě jednoznačné nejslabší díl série ačkoliv byl strašně chválen.
1) Nepřehledné 3D, kde je problém nakliknout suroviny nebo cokoliv, pořád to zoomovat a přetáčet, problém zjistit co je pozadí a co je aktivní např. budova... ve 2D nebyl.
2) Bugy bogy bugy
V kampani jsem došel do mise, kde mam bránit most... po odklepnutí konce tahu nastane nekonečný tah počítače.
3) Obtížnost - když na nejvyšší obtížnost, kdy má komp výhodu v surovinách atd. a jediné co během pár měsíců dělá je, že čeká až přijedu ho sejmout, skoro nic nepostaví, nezabere ani okolní doly a když vidím ty jeho tahy kdy jede 5 políček vlevo a pak zase vpravo aniž by cokoliv sebral... No a v boji zoufalství pokračuje, nesmyslně útočí na nejsilnější jednotku, kterou třeba ani teoreticky nemá šanci zabít (strašně vydrží a spousta se regeneruje po tahu).
4) Návrh misí, kdy leckdy není jasné kam jet - splnit úkol a zvrhne se to v prohlížení mapy co jsem asi minul...

Antalyan - 08.04.2016 | 17:03

@Lukas
Vývojáři na hře stále pracují, patch 1.8 je naplánován na duben (neoficiálně), tak doufejme, že podpora sedmiček bude ještě nějaký čas pokračovat a chyby se podaří vychytat. Co se týče patche 1.8, tak ten by měl přinést mj. právě vylepšení AI. Na vylepšení systému dovedností se pracuje a bude tak pravděpodobně v některém z dalších patchů Bohužel, za většinu problémů může pro Ubisoft typické vydání hry stavem odpovídající tak možná beta verzi.

Co se týče grafiky, tak podle mě je to otázka zvyku. Na začátku jsem měl hlavně s malými městy a objekty právě oproti šestce problém, ale nakonec jsem si docela zvykl a grafika se mi na většině map líbí.

Lukas - 06.04.2016 | 19:56

Hraju práve H7 a pro mne velké sklamání... všude velká chvála čekal jsem hodně, chybí mi tam některé mechanismy, grafika jako by se vrátila do 5tek jen se mírně zlepšila, nechápu, jak muže mít takové nároky na pc, když po grafické stránce se mi 6ky líbí více. A přijdou mi graficky hezčí.
To že se vrátil kruh vlastností, beru jako klad, to že tam bohužel není nahodný výběr z předchozích titulů 1-5.. kdy po ziskání urovně jsem si vybral co vlastně chci, beru jako zápor.
Hrad mohl být propracovanější efekty, jinak dvojí budovy, jsou fain, snad jen bych tam dal bouraní nikoliv celého patra ale i jednotlivých budov.

Největší zápor za mne asi načítání po odkliknutí dalšího tahu, než počítač vše odehraje trvá to neskutečně dlouho. V porovnání s 6kami je to krok z5.

Dodal bych, že mam grafiku a detaily na best, všechny hry co jsem do dnes zkoušel na max detaily plynulé, (btw : 16gb ram hybridní disky atd. atd. ) mluví za vše.

čekal jsem prostě od 7dmiček více, graficky asi pro mě nejbolestnější sklamání :( .

sm.art - 01.12.2015 | 23:22

Nazdar, Dave. Diky za (ako vzdy) skvely clanok. Ja som pouzival s oblubou karavany v 2. datadisku H5. Hammers of the Fate mna zatial najviac bavili z celej serie HOMM. Uvidime, co prinesu dalsie patche, nastastie nakoniec urychlili to nekonecne nahravanie map. Je toho naozaj este vela co opravovat, zatial nemastny-neslany diel (a tie videa so sochami su fakt neskutocny pruser, najviac kazia celkovy dojem).
P.S. Ak hladas vyzvu, skus Blackguards 1 v poslednym patchom ;)

Elderos - 24.11.2015 | 18:34

Skvěle zpracovná recenze z hlediska komplexnosti a zároveň přiměřeně dlouhého obsahu informací. Oproti jiným recenzím je vidět, že se fakt v tomto titulu vyznáš! Zatím nejlepší recenze z hlediska obsahu.

LOYF - 23.11.2015 | 17:59

Suprová recenze, která hodnotí správné věci a dobře. Akorát jako fanoušek série nezávidím novým hráčům, kteří by tímto dílem začínali. Nejlepší tutoriál byl asi v pátém díle, kde vás hra vedle krůček po krůčku v misi za lidi, což je stejně nejnudnější rasa, takže ideální a hned v další kampani vás vrhne do boje. Tady naprosto chybí jakýkoliv tutoriál. Dobře, chápu, že když si můžete vybrat kampaň za kohokoliv, tak je blbost dávat tutoriál do každé z nich, ale třeba úvod Ivanových vzpomínek, než si vyslechne radu, ten by byl ideální, tipy na obrazovce opravdu nepovažuji za rady, když to načte rychleji, než si to stihnu přečíst.

Antalyan - 23.11.2015 | 17:30

Super recenze, četl jsem různé, co jsem na netu našel, ale občas mám pocit, že ten, kdo recenzi psal, hru snad ani nehrál nebo Heroes nezná dostatečně dobře. Taky mě pobaví, když autor v recenzi zmíní něco jako "Hry typu Heroes mě moc nebaví" nebo "Nehrál jsem předchozí díl(y)".(tohle naštěstí samozřejmě neplatí v tomhle případě :D).
Stejně tak je podle mě asi nejdůležitější to, že tahle hra má potenciál ,ale zatím ji kazí drobné či větší chyby a nedodělky, a finální hodnocení či kvalita hry závisí na tom, jestli ji bude tým Ubisoft-Limbic schopen dodělat, spravit, vylepšit... což bylo v recenzi krásně zmíněno.
Jediné, co vidím trochu jinak, je gameplay: podle mě jsou třídy možná až příliiš restriktivní a podobné si navzájem. Navíc mi chybí jedna zásadní možnost pro tažení: změnit třídu hlavního hrdiny. Pokud má výběr třídy zastupovat hlavní výběr strategie, nechápu, proč je v kampani pevně dané. S tím souvisí i to, že mi třídy přijdou, jak už jsem psal, moc striktní. S možností změny/výběru třídy v kampani by mi to asi tolik nevadilo.

Wayshan - 23.11.2015 | 13:00

Když přejdu stylistické neduhy recenze, tak je to dobré počtení. Díky za to a palec nahoru.
Je mi strašně smutno, že má vývoj Heroes na starosti Ubisoft, byl bych tisíckrát raději kdyby to bylo nějaké jiné studio. Každou z her, která vyšla pod jeho správou (Heroes V, VI i VII) provázeli od počátku příšerné technické problém, které stahovali hodnocení dolů a ničily herní požitek. To je asi můj největší problém. Jakožto oldschool fanoušek nemám problémy s novinkami v hrách, ale spíš v tom, že nám pokaždé Ubisoft nadělí místo hry bugcake. Snad se to zlepší, protože jinak tahle série jednoho dne skončí... :(

Airen - 22.11.2015 | 22:06

Ahoj, výborně napsaná recenze, mnohem lepší než na klasických herních serverech, je vidět, že se v sérii opravdu vyznáš a je zde napsáno hodně věcích, které jsem si myslel i já (například to menší množství schopností jednotek, protože třeba v šestkách jsem se v něm opravdu mnohdy ztrácel a bylo toho až příliš).

 
Copyright © 2005 - 2017 Heroes Centrum