Heroes 7
Heroes 6
Heroes 5
Heroes 4
Heroes 3
Heroes 2
Heroes 1
Dark Messiah
Fórum

Heroes Centrum - Česká centrála pro sérii HoMM

Heroes Centrum banner
Poslední příspěvky na fóru:   Poslední komentáře:
If erectile dysfu … » 16.04. 21:14
af62194ee4cdf3d5cb… » 16.04. 15:51
af62194ee4cdf3d5cb… » 16.04. 11:00
af62194ee4cdf3d5cb… » 16.04. 10:34
af62194ee4cdf3d5cb… » 16.04. 08:48
  Martin spouští se a spuští a ve… »
Vychází Might & Magic Heroes VII
Ahoj,nejde napasovat 3 do mob… »
Vychází Might & Magic Heroes VII
Lord Graa @Chaotyk: naprosto be… »
Vychází Might & Magic Heroes VII
Chaotyk Funguje na windows 10 ?… »
Vychází Might & Magic Heroes VII

Kouzla z ToE, neutrální jednotky, úvaha

29. Dubna 2007 | 20:57 | Autor: Jata | Komentáře: 11

 Někdy v listopadu se na fóru Celestial Heavens objevily spekulace ohledně nových kouzel do dalšího datadisku, stále sice není jisté, jestli se již zmíněná kouzla v Tribes of the East objeví nebo ne, protože ještě nebyly oficiálně potvrzené, ale je to více než jisté. Najdete je, jak jinak, v sekci Kouzla.

 

Téměř po roce od vydání základní hry a po 5 měsících od vydání datadisku jsem konečně doplnil chybějící neutrální jednotky (u datadisku není uveden Yeti, který se ve hře nakonec neobjevil).

 

Do třetice pro vás máme úvahu nad vývojem Heroes of Might and Magic a rozdělením komunity od Dave Jamema:

"Co má tento článek vlastně řešit? V podstatě nic nového, jen věčný spor mezi příznivci her s přídomkem MaM."

 

Zdroj: heroes.AG.ru

  Komentáře
Jméno:

 

Text:

 

Ochrana proti spamu:

Hlavní město ČR:
 

Lojza - 04.05.2007 | 14:57

Heh tak to tady ctu,to je zase debata nad nesmrtelnosti chrousta:-)) Obecne - H4 byly pomerne diametralne jine nez ostatni serie,zajimavy pokus,v mnohem zajimavejsi hratelnost nez v 3 ci 5,osobne se mi libi styl 3 i 4,i 5.Dohral jsem vsechno,vsechny kampane,temer vsechny mapy,vse na nejtezsi obtiznost,tak trosku muzu soudit.H4 byly NEVYVAZENE,v tom byl hlavni problem.Hero na zacatku neumel nic,na vyssich levelech umel pro zmenu az moc.Problem H5 je silena AI,to je navrat o 20 let spatky imho.AI sice dobre pouziva kouzla,ale pohyb po mape je HROZNY!!AI nezabira doly,nechava volne lezet suroviny,artefatky atd.Nezabere mesto,no proste des.H5 mi proto prijdou asi 100x jednodussi na dohrani nez H4,coz me mrzi,cekal jsem od toho po strance "inteligence AI" mnohem mnohem vice.Takhle stupidni nebyly ani H3 snad.

Mixin - 30.04.2007 | 18:48

Njn jenže rpg faktor je zase o něčem jiném a pak jde o to jestli máš rád tohle či tamto, takhle se to taky zas nedá řešit. Ale jinak už jsem se dobrali l tomu co si částečně myslíme spolu, nechápu některé lidi, kteří něco kritizují a přitom to vůbec nehráli nebo nedohráli. Ale to je zase na další diskuzi a pak budeme zase mlít to samí. A jinak když chceme aby se nám něco líbilo proč se nepokusit udělat něco jako třeba 6 a třeba pak jim to poslat, sice asi jako vždy neodpoví, ale je to furt lepší jak tu kritizovat a hádat se.

Naathir - 30.04.2007 | 18:24

No,mě je to v podstatě jedno,a« si každej hraje co chce,jen se na to snažím dívat tak jak to je a kdybya si někdo myslel,že jen kritizuju,tak ať zkusí líp pochopit výraz rpg v H4,protože to hle je ten sporný bod,ta inovace,jestli dobrá nebo špatná si musí rozhodnout každý sám.
Co se týče moc silného hrdiny,tak si prostě myslím,že se zjednodušila hratelnost.Koneckonců,H4 je v NKX za 200 a to možná za vyzkoušení stojí pro všechny.A co se týče těch kritiků na H5,ty si můžou vyzkoušet demo,za to nic nedaj.

Mixin - 30.04.2007 | 17:24

Ale musíš brát právě úvahu, že ne každej musí mít názor, že je něco zmršeného právě, v tomhle smyslu se dá využít to, že se nezavděčíš všem. Co se týče nadšenstvý, tak je to sice takové jako by slepec řekl, že právě v tomhle okamžiku začne vidět, ale právě postupně právě lidi co jsou pro to nadchnuti, mají největší snahu vylepšovat nedostatky a dokonce myslet do budoucnosti oné věci. Navíc i když vědí, že mají jen malou šanci na uskutečnění, tak se o to pokusí . To je lepší než kritici typu klaymen a Dave Jame, kteří jen uměj kritizovat, co je špatně, ale nepokoušej se o realizaci i přes její minimální šanci. Co se týče hrdinů, tak i bájích atd. se objevý člověk kterej přemůže většinu tak proč ne tu? Nemusím ani jmenovat poslední film, který sice natočili podle komixu, ale je jinak znám i v jiné podobě. A co se patláte s hexi vždyť to je úplná prkotina tak hrajete na čtvercích a nebo ani na tom! Co se týče poslední věty, tak souhlasím nezneuctil berme to takhle ubi je koupil tak NWC je teï část Ubi

Naathir - 30.04.2007 | 16:54

To Mixin:To "nadšenectví je docela slepá úvaha k ohledu nad tím,kdzž je něco zmršeno,tak jak vylepšit?Série byla STRATEGIE,H4 bylo RPG,ČISTOKREVNÉ v horším slova smyslu.Hrdina nepotřeboval armádu,armáda nepotřebovala hrdinu,hratelnost byla splácaná,hexy zmizely stejně jak taktizování šlo do háje.
Vrcholem všeho byla šílená grafika.
A nevím,proč je na H5 tolik kritiky?Řekněte mi aspoò jeden závažnej bug,kromě toho že "Ubisoft zneuctil práci NWC",protože to je spíš výmluva.Hodně blbá.

Mixin - 30.04.2007 | 15:00

Sice to vypadá, že jsem zastánce Dave Jame, ale je fakt, že i on se mýlí v tom jak to popsal, jako skočit od příběhu k MP či prodeji to nejde a poukazovat pak na rozdíly. Jinak co máj H5 podobné s w3? není ani tak odpovědí grafické prostředí to i pár lidí přejde, ale šlo spíš v tomhle případě o příběh, kdy díky w3 byl téměr předpověditelný, kdo ho hrál i za tímto účelem tak si všimne dosti podobností. A právě změnu přinesl teprv datadisk a pravděpodobně i další, a proto říkám nesuïte "nedokončenou hru".

Mixin - 30.04.2007 | 14:37

Těm to stačit nebude, každý díl měl své příznivce a v tomhle případě se dá říct jen jedna věc a to že: "ať jsi kdokoliv a ať uděláš cokoliv nikdy se nezavděčíš všem" a jinak kdyby jste byli správný "nadšenci" pro Heroes tak máte rádi každý díl a místo toho aby jste kritizovaly, tak by jste právě spíš přemýšlet co by se tedy mělo zlepšit do příště a nemyslete si, žádný díl není bez chyby každý má nedokonalosti, tak možná bylo lepší i možná zkusit spíš vymýšlet co by mohlo být v další části.

Jetro - 30.04.2007 | 13:41

Vam to ve foru nestacilo? :))

Dave Jame - 30.04.2007 | 12:57

Za A nestěžuješ si jen ty ale mnoho dalších lidí.. proto je to psáno objektivně protože mnoho lidí zdílí tvůj názor, mnoho zase tvému názoru opnuje. Je to můj názor a opravdu je jen lehce zaujat ale není namířen přímo na tebe. Co se týče tvé citace z manuálu. Ano přiznávám že i já sme před vydáním HoMaM IV spekuloval jak zapojit hrdinu do boje.. ale zatím nejschůdnější řešení se mi zdá to, jaké bylo udělané v HoMaM V. A jestli je zaujat, tak jen proti slepé kritice.. já v tom článku nikoho a nic nekritizuju.. jen říkám fakta a úvahy, a zkus je vyvrátit.

klaymen - 30.04.2007 | 09:50

to tu ani nefunguje enter? OMG

klaymen - 30.04.2007 | 09:49

Dave Jame, pekny clanok, ale uprimne povedane: mohol si rovno napisat "Klaymen si stezuje..." namiesto "Právě převážně příznivci čtvrtého dílu si stěžují..."
Ten, kto je na tychto strankach dlhsiu dobu pochopi ktora bije a kam tym mieris. Mohol si byt viac otvoreny, ale co uz ,nechajme to tak.

Mam tu pre teba bar doplnujucich informacii ohladom 3DO:
Heroes 4 boli vydani pred dokoncenim kvoli naliehaniu fanusikov, lebo boli viackrat odlozeni
A druha vec - pre tych, co kritizuju zmenu hrdinov z velitelov na bijakov tu mam citat z manualu H4: "V reakci na vaše návrhy sme odstránili hrdiny ze zadní linie, kde jen občas vyřkli kouzlo, a umístili je přímo doprostřed bitevní vřavy."
Pre blbych - keby fanusikovia nechceli hrdinov v boji, tak by tak ostali

D J, mam pre teba este par slov:
"Je velmi jednoduché tvůrce kritizovat, ale vždy se jedná jen o názor jedince. Proto je jen hloupost toho jedince, když svou pravdu počítá za jedinou."

toto plati aj na ludi co slepo kritizuju H4 a navyse tvoj clanok JE zaujaty, neviem kde je ta snaha o nezaujatost, asi si ju nechal doma. Kritizoval si ludi kritizujucich Heroes 5, kritizoval si Heroes 4, pridal si nejake fakty z historie a tym to skoncilo. Nezaujatost vyzera inaksie, napriklad pohladom z druhej strany barikady

 
Copyright © 2005 - 2021 Heroes Centrum