| Runa berserka (Úroveň 1, 1 kamení) Jednotka příští kolo proti stejnému cíli zaútočí nablízko dvakrát namísto jednou (alespoň jedna bytost z této přátelské jednotky musí být zabita, aby na ní bylo možné danou runu použít). |
| Runa výpadu (Úroveň 1, 1 dřevo) Rychlost jednotky se do konce kola zvýší o 100 %. |
| Runa vymítání (Úroveň 2, 1 síra) Odčaruje všechny negativní efekty, které na jednotku působí (jen ty, které je možné odstranit). |
| Runa ovládnutí magie (Úroveň 2, 1 drahokam) Jednotka při příštím útoku ukradne jeden náhodný pozitivní efekt působící na nepřátelský cíl. |
| Runa elementální imunity (Úroveň 3, 1 rtuť) Jednotka získá do konce boje imunitu na dva náhodné magické elementy. |
| Runa nehmotnosti (Úroveň 3, 1 krystal) Jednotka bude jedno kolo nehmotná. |
| Runa vzkříšení (Úroveň 4, 1 dřevo + 1 drahokam) Vzkřísí 40 % zabitých jednotek ve zvolené skupině. |
| Runa omráčení (Úroveň 4, 1 dřevo + 1 rtuť) Zvolená jednotka bude moci omráčit jednoho nepřítele a připravit ho tak o iniciativu. |
| Runa bojové zuřivosti (Úroveň 5, 1 kamení + 1 krystal) Jednotka v příštím kole zaútočí na všechny okolní nepřátele (ti nevracejí úder). |
| Runa draka (Úroveň 5, 1 dřevo + 1 síra) Jednotka získá na jedno kolo 100 % k obraně, 100 % k útoku a 50% odolnost vůči magii (neúčinkuje na draky). |