Heroes 7
Heroes 6
Heroes 5
Heroes 4
Heroes 3
Heroes 2
Heroes 1
Dark Messiah
Fórum

Heroes Centrum - Česká centrála pro sérii HoMM

Heroes Centrum banner

Heroes V >> Informace >> Základní informace

 

09.11.2005

- Nebudou žádné rasové, úrovňové ani schopnostní omezení na používání artefaktů
- Nebudou ani žádné „skryté“ na úrovni hrdiny založené schopnosti (možnosti) artefaktů
- Nebudou žádné prokleté artefakty, které nebude možné sundat (to neznamená, že tam nebudou prokleté artefakty, jen je budete moct sundat či dát někomu jinému, třeba soupeři ;) )
- Je možné předpokládat, že hrdina s poloviční iniciativní periodou bude schopen během tahy provést i tři útoky po sobě (než přijde na řadu znovu pomalejší hrdina)
- Nebude žádná výsledková tabulka ve stylu Warlords 3, jako např. kolik lodí hráč potopil nebo kolikrát byla hra uložena atd…
- Nejvyšší rozlišení bude s největší pravděpodobností 1600x1200
- Mágové různých frakcí budou mít různá kouzla založená na různých schopnostech, nebudou žádné přivolávací, proměnné nebo léčivé schopnosti pro Druidy, Lichové nebudou mít schopnost sesílat „oživení mrtvých“, nebude žádná schopnost „vytvoř iluzi“ pro Mágy a Džiny.
- Počet kouzel na stránce kouzelné knihy se nebude měnit. Na stránce budou 3 kouzla (6 na obrazovce) z toho důvodu, že jejich větší počet by způsobil nečitelnost jejich názvů.
- Existují globální přenosová kouzla (Dimenzní brána, Let, Městský portál (normálně upravený, doufám…)). - Běžně hrdinové létat neumí, ale za určitých okolností…
- Speciality hrdiny budou spíše triviální, ne jako Guleho (idiotova) schopnost přetvářet Elfy na Ostrostřelce
- Nebudou žádné pistole a Mechaničtí draci (otázkou je, co pak má ten gremlin v ruce…)
- Primární schopnosti hrdiny jsou: „Ofenzíva, Defenzíva, Síla kouzel a Znalosti“, konečná jména však ještě nejsou určena.
- Nebudou žádné jednotky se schopností lézt po zdech.
- Na polonahotě Podzemních žen není nic špatného a nebude mít ani žádný vliv na věkové omezení hry. - Samozřejmě, že se běžně stává, že nacházíme materiály pro dospělé dokonce i ve starých kreslených seriálech. Když je tak o tom řeč - někteří lidé si myslí, že i Xenin oblek byl „neobvyklý“, i když byla XPV jako seriál pro mladší diváky.
- Většina ukázek je dělána za pomocí herního enginu, ne formou videí

 

Update (01.11.2005)

- Mořské nestvůry budou dávat pouze bonusy/penalizace a nebudou se účastnit bitev s hrdinou
- Každá frakce bude mít své vlastní unikátní dovednosti (jako Nekromancie v předchozích dílech). Dovednost diplomacie bude více vyvážená
- Úhlopříčný pohyb bude jako 1.5 horizontálního/vertikálního pohybu
- Maximální rozlišení hry bude 1600x1200
- Ve hře se objeví fénix, ale ještě není jasno, jestli jako neutrální jednotka, nebo jako přivolávatelná jednotka
- Nestvůry budou krvácet
- Mrtvé hrdiny bude možno znova najímat v taverně, jako tomu bylo v Heroes III
- Bude možné dávat střelce na zdi
- Nebude žádná optimalizace pro grafické karty Sli
- Jednotky s větší iniciativou budou moci hrát častěji než jednotky s menší iniciativou
- Nebudou žádné lektvary
- Nebude žádný rozdíl v obraně mezi Tvrz-Citadela-Hrad
- Jsou tam jednotky, které jsou absolutně nadřazené oproti jednotkám stejné úrovně
- Hráči budou moci nechat jednotky v dolech k hlídání
- Více než dva hrdinové se nemůžou účastnit boje
- Systém zkušeností hrdinů bude představen na konci listopadu nebo na začátku prosince
- Budou zde mapy větší než 144x144
- Artefakty se budou moct prodávat

Update (17.10.2005)
- Místo Hexů budou čtverce
- Oproti původnímu prohlášení nebudou žádní staří hrdinové
- Tvůrci map nebudou moci měnit AI počítače (hráči by měli věřit tvůrcům AI od Nivalu)
- Ikdyž hlavní jazyk bude Angličtina... už se začalo s překladem do Ruštiny. Obě verze budou uveřejněny naráz (nejen dema)
- Systém magie nebude založen podle frakcí (díky bohu :)) Bližší inforace v Listopadu
- Bude Grál
- Demoverze bude uveřejněna včas před samotnou hrou

23.08.2005
- Bude jak náhodný generátor map, tak i editor map
- Stejně jako jiné hry od Nivalu budou H5 k dostání jak na CD, tak na DVD
- Bude tam hot-seat a několik dalších multiplayer možností
- Bude 6 hrad?
- Někteří hrdinové budou schopni přímo zasáhnout do hry
- Nival zřejmě vydá "fansite kit" (tlačítka, lišty, loga atd.) někdy před datem vydání
- Na rozdíl od H4 není možnost výběru mezi střeleckým nebo blízkým útokem
- Není žádná návaznost na vývojoví řetězec (strom) z H4
- Každá rasa má 7 jednotek
- Každá jednotka má základní a vylepšenou verzi (jako v H3)
- Bude podzemní úroveň
- Přírůstek jednotek je po týdnech
- Jednotky se nemohou pohybovat bez hrdiny
- Nebudou žádné alternativní systémy stavby rodišť jako v H4
- Většina vývojářů jsou fanoušky HoMaM a proto se mohou objevit v kampaních
- Bojiště se bude přizpůsobovat velikosti armád
- Zatím co jednotky a hrdinové budou ve 3D, ikonky budou kreslené
- Hra bude plně ovladatelná myší
- Nebudou karavany
- Jednotky nebudou získávat zkušenosti

- Morálka bude zachována
- Ve hře bude mnoho videí, většina příběhu bude řešena přes ně a ne pomocí textů
- Nebude možnost zničit město a postavit tam jiné (H3 WoG). Jednoduše proto, že nedává smysl postavit lidské město na území nekromantů
- Stopy jsou zanechány hrdinou proto, aby hráč odhadl směr nepřítele, jeho rasu a velikost jeho armády.
- Hrdinové poražení v boji se budou cítit "opravdu špatně" (kvůli fyzickým, psychickým a morálním újmám)
- Velikost bojiště nabude záviset na druhu jednotky (střelci, válečníci atd.)
- Hráči budou mít možnost otáčet kamerou ve včech třech módech hry. (mapa, město, bojiště)
- Rodová nesnášenlivost (jako ďáblové a andělé) se vrátí
- Na rozdíl od H4 budou mít budovy v hradů vliv na rození jednotek
- Artefakty nošené hrdinou nebudou vidět jednoduše proto, že by se z toho počítač zbláznil
- Bude možnost zobrazit bojovou mříž
- Každý hrdina bude mít specifické schopnosti
- Kampaně se budou vázat na jednu dějovou linii
- Na tvorbu kampaně bylo najato několik spisovatelů
- Hlavní jazyk hry (v průběhu vývoje) je angličtina, jelikož se vše musí konzultovat s Ubisoftem

- Anglická a Ruská demoverze bude zveřejněna zároveň
- Steve Fawkner, tvůrce série Warlords, působí jako technický konzultant. A Rob King opravdu skládá hudbu do H5
- Nějaké informace ohledně sytému kouzlení v H5 budou zveřejněny do 2-3 týdnů
- Budou válečné stroje
- Budou artefakty poskytující bonus na zkušeností
- Akademie bude schopna vyrábět mini artefakty pro jednotky !!!
- Budou schopnosti, které lehce zamíchají s používáním kouzel (při používaní těžších kouzel nezkušenými hrdiny mohou selhat nebo dokonce se obrátit proti hrdinovi)
- Bude tam voda
- Stejně jako v předchozích dílech hrdina ztratí veškerý svůj zbylý pohyb pro dané kolo při nalodění nebo vylodění
- Budou neutrální jednotky
- Jednotky mohou být děleny jen na mapě, ne v bojišti
- Budou dvě veličiny pohybu na bojišti - "Iniciativa" a "rychlost"
- Každá jednotka má svoje vlastní počítání kol, při obraně získá bonus 30% do obrany a má ho, dokud nebude zase aktivována
- Hrdina má také své vlastní počítání a může utéci či se vzdát (kouzlit, útočit) jen když je aktivní
- Draci zabírají 4 pole (na bojišti)
- Smrtící dotek Smrtek nezávisí na počtu Smrtek ve skupině
- Rohatí dozorci mohou provést sebevra�edný výbuch
- Střelci ztrácí možnost plošného útoku při vylepšení na Kušníky
- Jednotky vzkříšené anděly zůstávají po boji
- V nápovědě bude něco podobného jako Encyklopedie hry
- Hra bude kompletn? v češtině i s dabingem

 

 
Copyright © 2005 - 2020 Heroes Centrum