Heroes 7
Heroes 6
Heroes 5
Heroes 4
Heroes 3
Heroes 2
Heroes 1
Dark Messiah
Fórum

Heroes Centrum - Česká centrála pro sérii HoMM

Heroes Centrum banner

Souhrn novinek

21. Února 2011 | 09:10 | Autor: DaveJame | Komentáře: 7

Tak po delší době opět přinášíme nějaké nové informace. Začneme rovnou tou, která je nejaktuálnější, tou je "Týden Might and Magic: Heroes VI v Maďarsku".

 

Jak možná všichni víte, Heroes VI je vyvíjena maďarskou firmou Blackhole. Speciálně pro maďarské fanoušky byl tento týden věnován právě Heroes VI. V průběhu týdne se na těchto stránkách budou objevovat exluzivní novinky. Odkaz je už rovnou na anglickou verzi stránek.

Stačí kliknout na zelenou fajfku u patřičného data, a hned se vám objeví ony novinky. (Pokud tam fajfka není, znamená to že pro daný den informace ještě nebyli nahrány.)

V dnešních novinkách je prozatím 1 nová fotka ze hry a druhý díl komixu.

 

Teď k těm starším ale stále důležitým informacím. 

 

V minulých týdnech vyšly celkem dvě video-odpovědi na otázky fanoušků a komunit.

- První se zaměřilo na otázky ohledně hrdinů (modely, pohlaví, koně..)

- Druhé se zaměřilo na jednotky (neutrální jednotky, proč byla některým bytostem dána přednost před jinými...)

 

Videa jsou celkem krátká, a jelikož v nich mluví francouz Anglicky, je jim těžko rozumět. K videím jdou však vložit překládané titulky. Jak toto udělat? Klikněte na "CC" v dolní liště, zvolte možnost přeložit titulky a za cílový jazyk si zvolte češtinu.

Otázky a odpovědí k Historii

26. Ledna 2011 | 12:40 | Autor: DaveJame | Komentáře: 8

Pro ty, co mají rádi historii:

 

Kolik času uplyne v průběhu jednotlivých dílů Heroes 5? Například jak dlouho po Heroes 5 začíná HoF? Kolik let celkem uběhne od začátku Heroes 5 do konce ToE? Atd.

Jediná opravdu důležitá data, která by si hráč měl zapamatovat a která mají v celkovém obraze velký význam, je konec Heroes 5 (v roce 969 YSD) a začátek Dark Messiah (v roce 990 YSD). Těchto dvacet let je období, kdy vyrůstá potencionální Temný Mesiáš Serath, syn Isabely a Kha-Beletha.

 

Co se stane se Sylvanskými elfy po smrti krále Alarona? Kdo se ujme vlády nad Irollanem?

Findan je jmenován správcem za své příkladné chování za Války královy Isabely. Je to bezpečná volba, protože Findan nikdy neusiloval o trůn, je jeho čestnost nezpochybnitelná. Přesto je však na něm, kdo bude zvolen za nového vládce a nový vládnoucí klan. Toto je samostatná kapitola v historii Irollanu.

 

Jaké další klany Temných elfů existují kromě Shadowband (Úlomku noci)? Jakáchom další Svobodné města existují kromě Stonehelmu?

 - Plánujeme, že bližší podrobnosti o Temných elfech budou odhaleny v některé z dalších kapitol, takže bychom prozatím tuto informaci radši neposkytli.

 - Dalšími z významných svobodných měst jsou například Foster’s Reach, Listmoor, Eridan Crossing a Karthal. Poté je ještě jedno, o němž se fanoušci dozví v následujících měsících.

 

Má Ashan opravdu 3 měsíce? Pokud ano, na kterém z nich odpočívá Asha? Dokážou všechny tři při zatmění otevřít bránu pekelného vězení?

Ashan má jen jeden měsíc, na kterém sídlí Asha, aby dohlížela na svůj výtvor. Ten měsíc je ve skutečnosti kuklou, kterou kolem sebe Asha utkala, aby si mohlo po Dračích válkách odpočinout a vyléčit se.

 

Avšak tento měsíc, stejně jako náš, má několik fází. Lidé na Ashanu říkají, že má stejně jako Asha 3 tváře.

 

- Když je měsíc v novu, představuje tvář smrti (Pavoučí královnu)

- Když je měsíc v úplňku, představuje tvář života (Bílou matku)

- Jakákoliv jiná fáze mezi těmito dvěma, ať už měsíc dorůstá či couvá, představuje tvář osudu (Slepou dívku)

 

Měsíc je říší Ashy, zatímco uvnitř Ashanu je Urgashovo ohnivé vězení. Krvavé zatmění je čas, když Ashan zabrání svitu slunce, aby dopadl na povrch měsíce. V průběhu tohoto „Zatmění“ je Asha zastíněna Urgashem.

Otitulkované video představující skřety

15. Ledna 2011 | 11:30 | Autor: Jata | Komentáře: 11

U příležitosti prosincového představení čtvrté rasy, se kterou se v Heroes VI setkáme, bylo zveřejněno video, v němž nás někteří z vývojářů hry seznamují právě se skřety.

 

Přehled jednotek Azylu a 2. část povídky o Odurrovi

12. Ledna 2011 | 20:01 | Autor: DaveJame | Komentáře: 2

Je-li vám nejbližší ze všech ras Might and Magic ta lidská, seznamte se s jednotkami Azylu, po jejichž boku můžete na bojišti zařvat „Za čest, řád a povinnost“.

 

Řadové jednotky:

- Ochránce / Pretorián

- Střelec / Kušník

- Sestra / Řeholnice

 

Elitní jednotky:

- Gryf / Císařský gryf

- Jezdec slunce (úsvitu) / Křižák slunce (úsvitu)

- Zářící sláva / Žhnoucí sláva

 

Šampión:

- Serafín / Celestián

 

Pokud vás zaujala první část povídky od Sira Ementala o Odurrově cestě za magií, můžete si nyní přečíst i její druhou část, kterou naleznete spolu s ostatní tvorbou jiných autorů v sekci Povídky.

 

"Tak se Odurr a Kritr vydali na cestu. Byla velká zima. Zatím je nic pekelně démonického nepotkalo. Kaše byla přesně jak řekl Kritr, výživná. Bohužel se nezmínil o tom, že je těžce nepoživatelná. Nejspíš kvůli této škodolibé břečce to většina dobrodruhů vzdala. „To jsi vařil sám?" snažil se navázat rozhovor Odurr, avšak marně. „Samozřejmě, vždyť jsi mě vyrušil přesně v tom okamžiku, kdy jsem tam dával svoji tajnou přísadu, vzpomínáš?" odpověděl Kritr." [ Číst celé ]

Sandor, čtvrté z dětí gryfího vévody

24. Prosinec 2010 | 14:00 | Autor: DaveJame | Komentáře: 23

Dnes vám přinášíme stručnou charakteristiku Sandora, čtvrtého potomka Gryfího vévody Slavy.

 

Čtvrté z dětí: Sandor – Tvrz.

Sandor - Tvrz

 

- Levoboček Gryfího vévody Slavy a přítěž jeho politické kariéry. Brzy se stal problémovým dítětem.

- Našel přítele a učitele v Kraalovi, skřetím zbrojmistrovi ve službách svého otce.

- Byl vyhnán ze Svaté říše poté, co se zastal své rodiny v roztržce se sousedem svého otce, vévodou Vlkem.

- Odveden Kraalem na divoké souostroví Poa, skřety obývané území v Nefritovém oceánu.

- Vrací se domů v čele armády skřetů, aby se stal dobyvatelem, nebo zachráncem.

 


Podívejte se také na tváře jeho 3 sourozenců:

 

 Anton Haven Kiril Inferno Anastázie Nekropole

 

A jako poslední dárek vám přinášíme zajímavou zprávu od tvůrců. Blackhole si totiž dal tu práci s vytvoření jednoho dalšího typu terénu do hry. Krom již oznámených typů terénu se tedy ve hře setkáme i s mrazivým prostředím sněžného terénu.

Screenshoty se skřety

23. Prosince 2010 | 12:10 | Autor: Jata | Komentáře: 0

Dnešní aktualizace Might & Magic profilu na Facebooku přinesla 13 nových screenshotů k nedávno odhalené čtvrté rase - skřetům. Kromě obrázků přímo z mapy dobrodružství jsou nám představeny i některé další jednotky. Při hraní za tuto rasu se tak setkáme kromě jiných například s kentaury či kyklopy.

 

[ Více v sekci Screenshoty]

Přehled jednotek Pekla

18. Prosince 2010 | 13:45 | Autor: DaveJame | Komentáře: 34

Další z řady doposud představených ras v Heroes VI je Peklo, ztelěsnění chaosu, které se řídí heslem „Rozděl, přivolej a dobij“.

 

Řadové jednotky:

- Šílenec / Nespoutaný

- Pekelný pes / Kerberos

- Sukuba / Lilin

 

Elitní jednotky:

- Ničitel / Plenitel

- Mučitel / Trhač

- Plodnice / Matka běsů

 

Šampión:

- Pekelný sluha / Pekelný pán

Čtvrtým národem budou zřejmě SKŘETI

15. Prosince 2010 | 20:15 | Autor: DaveJame | Komentáře: 25

Na německých oficiální stránkách Might and Magic bylo dnes uveřejněno několik Artworků a infromací ohledně dlouho očekávané 4. rasy. Zřejmě se tedy bude jednat o Skřety.

 

Troufnu si říct, že je to volba, kterou asi nikdo nečekal. Je to pravda, nebo jen vtip ze strany německých adminů? Snad se nám ostatní oficiální zdroje brzy vyjádří. Do té doby se podívejte na artworky řadových skřetích jednotek.

 

Skřet

Harpie

Goblin

 

P.S. Mé poděkování GoodMan-ovi za informaci a odkaz.

 

Edit 16. prosince: Již je to oficiální, čtvrtým národem v Heroes VI jsou tedy dcery a synové matky Země a otce Nebes

Heroes Kingdoms CZ/SK oficiálně oznámen

15. Prosince 2010 | 08:45 | Autor: DaveJame | Komentáře: 4

Na oficiálním FB profilu M&M, byl včera uveřejněn seznam zemí, ve kterých je nyní Might and Magic: Heroes Kingdoms spuštěn.

Nyní si můžete zahrát Heroes Kingdoms i na společném servru pro Českou a Slovenskou republiku.

Oficiálně je server ještě ve stádii BETA, ale jde se do něj již normálně zaregistrovat. Přetrvává však problém že hra je stále jen v anglickém jazyce.

Hra je samozřejmě zdarma s možností připlatit si některé služby. 

 

Jak se do hry zaregistrovat? Použíjte oficiální stránky Heroes Kingdoms (http://mightandmagicheroeskingdoms.ubi.com/en/) a běžným způsobem se zaregistrujte. Můžete si dokonce prvně hru jen vyzkoušet a pak se zpětně doregistrovat. Při registraci pak jen vyberte CZ/SK server.

 

Server je momentálně z půlky naplněn, a hraje ho více jak 900 hráčů.

Neubránil jsem se hru alespoň nevyzkoušet, takže pokud se vám bude dařit. Bude tomožná moje země, kterou budete dobývat.

Úprava jmen některých jednotek

06. Prosince 2010 | 12:30 | Autor: DaveJame | Komentáře: 43

Dnes bylo na FB profilu Might and Magic uveřějněno několik změn v názvech jednotek.

 

U národů, které zatím nebyli u nás uveřejněny se tyto změny projeví už při uveřejnění. Pro jednotky nekropole jsou změny následující:

Kostěný Strážce je nyní Kostlivý Kopiník (Oštěpař)

Mrtvolný Ghůl je nyní Hltavý Ghůl

Hnijící Lamasu  je nyní Lamasu

Rozkládající se Lamasu  je nyní Hnijící Lamasu

 

Překlady jednotek Inferna můžete očekávat do konce týdne. Jednotky Haven v následujících čtrnáci dne.

Povídka - Odurr a jeho cesta za magií, část 1.

27. Listopadu 2010 | 11:18 | Autor: Jata | Komentáře: 0

Naše sekce Povídky se opět rozrostla o další fanouškovský příspěvek, tentokrát od Sira Ementala, který se pustil do psaní příběhu o orkovi, který je diskriminován svými vrozenými vlastnostmi. Dnes si můžete přečíst první část, ale již za týden by se mohlo objevit pokračování.

 

"Žil byl jednou jeden ork. Jmenoval se Odurr. Vyrůstal v Prasopustině, kraji věčně dehydrovaném. Když byl malý, všechna orčata se chlubila, kdo má větší sekeru či kdo rozsekl  větší veverku. On byl jiný. Neměl rád sekery. Přišly mu tak… hrubé, beze smyslu pro ergonomiku. Prostě kus klacku a na něm naostřená kovadlina. On kdyby si měl vybrat, asi by si vzal nějaký lehký meč, ale radši menší dýku. On na zbraně nebyl. To je na orka co říct. Dokonce uměl vyslovit i víceslabičná slova. Rád svého talentu využíval ke strašení orčích obchodníků, kteří mu nerozuměli a nevěděli, jestli mají prodat, či koupit. Když vyrostl, nechlastal jak duha jako ostatní. Neviděl v tom nic lákavého." [ Číst celé ]

Přehled jednotek Nekropole a Q&A s Xhane

24. Listopadu 2010 | 21:23 | Autor: DaveJame | Komentáře: 12

Na facebookovém profilu Might & Magic byly postupně odhaleny všechny jednotky doposud představených frakcí. My vám postupně budeme jednotky jednotlivých ras představovat spolu s českým překladem jejich popisů. Dnes bychom rádi začali s Nekropolí, vládci nemrtvých.

 

Řadové jednotky:

- Kostlivec / Kostlivý legionář (Kostěný strážce)

- Ghůl / Mrtvolný Ghůl

- Duch / Přízrak

 

Elitní jednotky:

- Lich / Arcilich

- Rytíř upírů / Pán upírů

- Hnijící Lamasu / Rozkládající se Lamasu

 

Šampión:

- Přadlena osudu / Splétačka osudu

 

Elvin z Age of Heroes měl také před pár dny příležitost vyzpovídat komunitní manažerku Ubisoftu, Xhane, ze které se snažil dostat nějaké nové informace. Jak se mu to povedlo, se můžete dočíst z překladu jejich Q&A.

Might and Magic: Heroes Kingdoms v češtině?

06. Listopadu 2010 | 17:17 | Autor: Jata | Komentáře: 36

Might and Magic: Heroes Kingdoms logoJiž více jak 3 roky je ve výoji Heroes Kingdoms, online hra odehrávající se v hráčům důvěrně známém světě Ashan.


Cíl hry

Hra je vytvořena pro webové prohlížeče, proto hráč nemusí instalovat herní data. Hráči se budou moci připojit na jednotlivé herní servery, kde každý server pojme až 5.000 hráčů. Servery budou mít odlišná pravidla a možnosti hraní. Server končí, když některá z aliancí postaví třináct "tear structures" a udrží je nezničené po 14 dnů, pak se tato aliance stává vítězi.

 

Hratelnost

Hra se hraje v reálném čase, proto každá akce trvá určitou dobu (v řádech minut až dnů). Tento čas lze zkrátit množstvím použitého materiálu na danou akci. Vývojáři se domluvili, že hra bude mít noc a den a omezí tím čas, po který můžete válčit. V noci se armády nemohou pohybovat. Zamezilo se tím tedy přepadení, zatímco hráč spal. V současné době je noc stanovena od 22:00 do 8:00.


Hráči zpočátku hrají za jediné město. S postupem času mohou vytvořit nebo dobývat města a odemknout tím další pozici.


Hráči se musí organizovat do aliancí, které jim budou zajišťovat bezpečí, a zároveň společně mohou získat Ashiny slzy, což potřebují pro postavení "tear structures" a tím vyhrání hry. Hráče to vede k ovládání objektů (trpasličí pokladnice, kameny učení a sfingy). Hráči z aliance se společnými silami budou snažit v PvP vyřadit konkurenci, získat nové zdroje a ukrást ostatním jejich slzy.

 

Shrnutí

Nejde o žádnou novinku co se týče enginu či grafiky. Ubisoft chce nalákat své hráče na dlouhotrvající hru s výbornou hratelností, ve které se mohou spolu utkat hráči online. Není potřeba žádné instalace herních dat. Hra je vytvořena pro jakýkoli prohlížeč a běží ve 2D režimu. Hra je zdarma pro všechny, ale má omezení (maximální level hrdiny, pouze 3 města), která odstraní měsíční poplatek. Ten byl v Evropě zatím stanoven na 5€. Hráči, kteří si tento poplatek zaplatí, budou mít hodně výhod - okamžité připojení do hry, lepší poštovní schránku, více hrdinů, server pro trénování strategií, apod.


V současné době distributor HoMM u nás, společnost Playman, monitoruje trh a zvažuje případnou lokalizaci Heroes Kingdoms do češtiny a její spuštění i pro české a slovenské hráče. Vyjádřete svůj názor v komentářích, zástupci Playmanu to ocení a třeba díky vašemu hlasu se spuštění v češtině uskuteční.

 

Zdroj: playman.cz

Heroes VI na výstavě Igromir 2010

06. Listopadu 2010 | 14:34 | Autor: sm.art | Komentáře: 5

Na výstavě Igromir 2010 v Moskvě byla představena alfaverze hry Heroes VI, kde zástupci firmy Ubisoft odpovídali na otázky návštevníků:

 

- Byl úplně předělán systém schopností hrdinů, už není rozdělení na primární a sekundární dovendost, ani na jednotlivá kouzla. Nyní jsou to vše schopnosti, hrdina sbírá "body schopností", podobně jako ve World of Warcraft.

- Magie je součástí schopností, takže se hrdina neučí kouzla z Věží kouzel, ale získává je v rámci schopností. (analogicky byla zehry odstraněna i Věž kouzel)

- Podle reputace si může hrdina vybrat jeden z těchto směrů: život (Life), smrt (Death) nebo neutrální (Neutral), podle toho dostane odpovídající pokročilou třídu (Advanced class). Na začátku má každé frakce 2 třídy hrdinů: Might (síla) a Magic (magie), poté vzniká rozvětvení na pokročilé třídy (3 možnosti), celkem tedy u každé rasy máme 6 různých typů hrdinů na pokročilé úrovni. Tyto druhy jsou skutečně unikátní, protože kromě rasových schopností mají i "třídní" schopnosti.

- Betatest proběhne ve Francii, USA, Maďarsku a Rumunsku.

- Zjednodušení hry (ekonomiky, obsazování dolů, najímání jednotek, systému schopností atd.) udělali autoři s cílem lepšího naučení hry, aby se hráč místo hospodářskému simulátoru věnoval skutečným "hrdinským" starostem (získávání zkušenosti, sbírání armády, boje, ...).

- Draci už nebudou jednotkami 7. úrovně, ale jako bossové (autoři nechtěli moc silné jednotky, ale zároveň je nechtěli ani ze hry úplně odstranit). Magie bude mít spolu s ostatními tradičními schopnostmi podpůrnou funkci.

- Útočná magie bude značně oslabená z důvodu, aby hrdina mág nemohl prakticky sám vyhlazovat celé armády hrdinů bojovníků.

[ Obrázky z výstavy ]

[ Gameplay video ]

Gryfí dynastie v M&M Heroes VI

28. Září 2010 | 12:10 | Autor: DaveJame | Komentáře: 52

Heroes VI vypráví příběh Gryfí dynastie za doby, kdy ještě vládli svému vévodství, a předtím, než usedli na královský trůn.

 

Gryfí vévodství se rozkládá ve východní části říše, v oblasti, která by se dala přirovnat k slovanským národům v našem světě.

 

Pavel, gryfí vévoda

 

Gryfí vévoda Pavel byl horlivý služebníkem světla a spolehlivý velitel Sokolí říše. Skonal při obraně svého vlastního vévodství před démonem, který byl vyvolán posledním přáním zoufalého protivníka. Pavlovo hrdinské sebeobětování pomohlo zachránit jeho jediného syna Slavu, který byl v době oné události teprve malým chlapcem.

 



Sveltana, Pavlova sestraPavlova sestra Sveltana, která opustila svou domovinu, aby se stala váženou nekromantkou v Sedmi městech, byla povolána zpět, aby se stala Slavovou poručnicí a vzdělávala ho ve způsobech Gryfího rodu.

 

Uplynulo patnáct let a jedna válka. Gryfí Vévoda Slava je nyní otcem pěti nadaný dětí. Právě ony budou hlavními postavami Heroes VI a pojedou do boje v čele různých armád.

 

První z dětí: Anton – Azyl

- Nejstarší syn Gryfího vévody, a dědic jeho trůnu.

- Už od jeho dětství mu andělé šeptali do uší.

- Mluvili o slávě a nevinnosti, ale také o korupci a zradě.

- Frustrovaný a zmatený, musí odhalit lži a zvolit si svou cestu.

 

Druhé z dětí: Anastázie - Nekropole

- Vražedkyně svého otce.

- Popravena svým milovaný, bratrem Antonem.

- Přivedena zpět mezi živé v podobě nemrtvé nekromantky.

- Zabila opravdu svého otce? A pokud ano, tak proč?

- Musí získat zpět své vzpomínky, aby zjistila pravdu.

 

Třetí z dětí: Kiril – Peklo

- Zrazen někým, komu nadevše věřil.

- Obětován silám Sheoghu.

- Jeho duše je v průběhu děsivého rituálu odtržena od jeho těla. Následkem rituálu se o své tělo, stejně jako o své vzpomínky, musí dělit s mocným démonem.

- Rozpolcený mezi dvěma přísahami, ke které ze stran se přidá?

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
 
Copyright © 2005 - 2019 Heroes Centrum