Heroes 7
Heroes 6
Heroes 5
Heroes 4
Heroes 3
Heroes 2
Heroes 1
Dark Messiah
Fórum

Heroes Centrum - Česká centrála pro sérii HoMM

Heroes Centrum banner

Ti velcí černí přilétají

10. Ledna 2013 | 20:40 | Autor: DaveJame | Komentáře: 8

Je načase představit si jednotku, bez které si většina hráčů nedokáže jakékoliv Heroes představit. Jednotku, o které se vedly velké spekulace a ozývaly se hlasy stejně tak na její podporu, jak v její neprospěch.

 

Nyní už je jasné, že tato jednotka v nadcházejícím datadisku prostě nemohla chybět. Bez jakéhokoliv dalšího zdržování vám představujeme jednotky...


Stínový a Černý drak

 


 

Stínový drak je avatarem Malassy, dračí bohyně temnoty. Nejčastěji na sebe berou podobu draka barvy onyxu s fialovými koulemi umístěnými na jeho křídlech. Tyto koule jsou „Malassiny oči“, které dokážou prohlédnout jakýmkoliv stínem, ať už je to stín v doslovném, nebo přeneseném významu. Říká se, že právě z těchto zářících koulí pochází Stínoví slídiči.

 

Když Stínový drak v hněvu roztáhne svá křídla, tato nespočetná oka dokážou omámit jeho nepřítele a vyvolat v jeho zlomené mysli všemožné děsuplné noční můry.

 

Když je zapotřebí provést poněkud ničivější kroky, může se Stínový drak spolehnout na svou fyzickou sílu a zničující dech, kterým sice pomalu ale neodvratně pozře životní sílu své oběti.


Legendární Černí draci jsou nejvyšší formou, které může Stínový drak dosáhnout. Malassiny oči na jejich křídlech jsou nahrazeny neustále se měnícími spletitými vzory světla připomínající galaxie, které se ztrácí v nekonečné temnotě vesmíru.

 

(Poznámka: Na obrázku je ukázán Černý drak. Předpokládáme, že Stínový drak bude podobný veliteli "dcera Malassy" ze základní hry, jen menší.)

Armáda Temných elfů (díl 3.)

03. Ledna 2013 | 18:25 | Autor: DaveJame | Komentáře: 21

Tak je načase se podívat, co za novinky nám během svátků a Nového roku Ubisoft přichystal.

 

Opět se jedná o ukázky jednotek Temných Elfů z chystaného samostatného datadisku Shades of Darkness (Odstíny Temnoty). Tentokrát máme tu čest se seznámit s novými verzemi již klasických jednotek této série – Vrahem (Assassin) a Mantikorou.

 

Vrah

 


 

Podívejte se na Vraha. Vrah je jako stín Malassy. Stejně jako lesního elfa nejde zahlédnout v lese, je Vrah neviditelný v podzemí. Vrah je většinou oblečený v černém, a jeho oblíbenou zbraní je pár ostře nabroušených zubatých dýk.

 

 

Mantikora a Škorpikora

 


 

Mantikora je magickou bytostí, která vznikla během Mýtického věku.

 

V těch dobách byl povrch Ashanu protkán dračími žilami. Bytosti, které se napily z těchto divokých řek krystalické dračí krve, byly jejich mocnou magii navždy proměněny.

 

V mantikoře se zřejmě snoubí prvky několika zvířat, jako lva, netopýra či škorpióna. Mantikory jsou proslulé svými jedovatými ostny. Jejich jed dokáže jako kyselina rozleptat i ty nejpevnější materiály a nebo ochromit svaly svých obětí, a tak způsobit postupnou paralýzu.

 

Škorpikora je mantikorou, kterou Temní elfové vystavili účinku podzemního uzlu krystalické dračí krve obsahující elementální sílu temnoty. To činí tyto magických bytostí ještě mocnější a poslušnější vůči rozkazům svých pánů.

Novinky ze stínů

18. Prosince 2012 | 20:30 | Autor: DaveJame | Komentáře: 45

S blížícím se datem vydání chystaného rozšíření se zvyšuje i aktivita na oficiálních kanálech.

 

Další z řady uveřejněných jednotek jsou: (po otevření obrázku najdete větší rozlišení)

 

Minotaur

 

 

Stejně jako Harpie a Kentuaři jsou Minotauři zvířecími lidmi vytvořenými v roce 344 YSD Čaroději ze Sedmi měst. Tito napůl lidé a napůl býci měli bojovat po boku Kentaurů a plnit funkci útočné pěchoty.

 

Co se týče Minotauřího strážce, Karmínovými čaroději z Al-Rubit nabídli v diplomatickém gestu tisíc věrných Minotaurů jako dar temným elfů. Toto gesto překvapilo a pohoršilo jejich sousedy v Sedmi městech. Za krátkou dobu Minotauři složili přísahu věrnosti Temným elfům a Malasse. Temní elfové, kteří si cení jejich síly a věrnosti, jim dali svobodu namísto toho, aby je používali jako otroky. Od těch dob prospívá toto přátelství oběma stranám.

 

Stínový slídič a Pozorovatel

 

 

 

Stínový slídič je nižším duchem temnoty v podobě vznášející se koule stínů s jediným zářícím okem uprostřed a několika chapadlům podobných výrostků zakončených malými očky, které tvoří jeho tělo.

 

Říká se, že se tyto bytosti rodí z Malassiných temných křídel, a poté se vydávají na toulky do hlubin podzemí. Ti nešťastníci, na které padne jejich pohled, uvidí své nejhorší noční můry, jak se zrcadlí v Slídičově nemrkajícím oku.

 

Pozorovatelé jsou vyšší formou Slídiče. Jako sama Malassa mohou skrz stíny vidět tajemství a lži. Temní elfové je používají, aby odkryli skrytá tajemství.

 

Víc se o datadisku můžete dozvědět v posledních otázkách a odpovědích

Nejnovější otázky a odpovědi pochází z dílny mezinárodní stránky celestialheavens.com a zaměřuje se na vývoj očekávaného rozšíření pro Heroes VI. Zejména je pak zajímá do jaké míry budou obě hry spolu provázané. Tohle a mnohem víc se dozvíte vé krátkém QaA, které jsem si pro vás dovolili přeložit.

 

Otázka: Kdo na datadisku pracuje? Je to Limbic? Pokud ano, zvládnou to?

Odpověď: „Limbic už pracuje na jiných projektech, ale stále jsme s nimi ve spojení, a možná o nich uslyšíte v blízké budoucnosti….Na datadisku tedy pracuje jiná společnost, a tou je Virtous. Tato společnost se už podílela na Heroes VI, přesněji na obou DLC, pro které vytvářela veškerou grafickou část hry. Ale Virtous nejsou jen umělci, ale i vývojáři. Více informací můžete najít na jejich oficiálních stránkách: http://www.virtuosgames.com

 

Otázka: Kdo je odpovědný za příběh a kampaně?

Odpověď: „Kampaň bude napsána pány Kurtem McClunge a Julienem Pirouem, prvky příběhu budou z dílny autora fantasy příběhu Mathieu Gaborit. Jak už jistě víte, jedna z kampaní bude zaměřena na zrod národa Temných elfů a její ústřední postavou bude Raelag. Ale toto samostatné rozšíření také mimo jiné vytváří souvislosti mezi dějem původní hry s momentálně aktuálním „Archem prázdnoty“.Kurt McClung je součástí spisovatelského týmu série od roku 2006. V minulosti se podílel na několika počítačových hrách, vydal dvě série grafických knih (mezi jinými fantasy sérii Dragonseed) a byl projektovým vedoucím pro řadu klasických her na hrdiny. Mezi ty nejzajímavější patří The Metabarons, založené na sérii od Jodorowského a Moebiuse Incal.

Mathieu Gaborit se proslavil jako autor řady oceněných fantasy knih a příběhů (Les Chroniques des Crépusculaires, Les Chroniques des Féals, Bohème...), ale také se podílel na několika RPG systémech založených na jeho světech. Kromě toho se také podílel na několika počítačových hrách jako například Outcast. V našem týmu je od roku 2007.

Dlouholetý fanoušek série Might and Magic (již od dob Might and Magic II: Gates to Another World) Julien Pirou se po mnoho let zabýval tvorbou módů a map. Je například autorem kampaně pro Heroes V Legends of the Ancients. Krom své práce pro Ubisoft je Julien známým žurnalistou počítačových a RPG her. Členem našeho týmu se stal v roce 2009.

 

Otázka: Na co dalšího kromě nové frakce se můžeme těšit? Budou nová kouzla, artefakty, objekty na mapě atd.?

Odpověď: Kromě nové frakce Kobky a všech jejích hrdinů plánujeme zvýšit hratelnost a požitek z Heroes VI přidáním dalšího obsahu, jako jsou právě artefakty, zbraně dynastie, ale také nové postavy, které nebudou s novou frakcí nijak souviset. A samozřejmě tam budou i nové objekty na mapě jako například Dračí utopie nebo Pán vzpomínek, spolu s novými neutrálními jednotkami a Veliteli (Bossy). O bližší informace se s vámi podělíme v nadcházejících týdnech, tak nezapomeňte sledovat naše oficiální kanály.

 

Otázka: Co nám můžete říct o jednotkách, které budou tvořit Kobku?

Odpověď: Pro tuto novou verzi hradu Kobky jsem se snažili najít co nejlepší kompromis mezi „Ashanským“ pojetím této frakce (např. Temní elfové) a klasickými bytostmi tohoto hradu z dob, kdy Ubisoft značku Might and Magic ještě nevlastnil. Nakonec se tímto kompromisem stal poměr 2 Temných elfů na 5 „nestvůr“. Jaká však bude přesná sestava se dozvíte až za nějaký čas… :-). Artworky pro Stopaře (Stalker) a Minotaury už byly uveřejněny, a na další se můžete už brzy těšit.

 

Otázka: Bude rozšíření obsahovat kampaně a mapy základní hry?

Odpověď: Odpověď zní ne. Ale obsah Heroes VI, který vlastníte (základní hru, DLC, zbraně dynastie, atd.) bude přístupný přímo v nabídce datadisku. Ve skutečnosti je naším cílem zlepšit hráčský požitek ze hry, a proto se snažíme aby rozšíření zůstalo kompatibilní s původní hrou a vlastníci obou verzí spolu mohli bez problému hrát. Také plánujeme vydat Kompletní edici, která bude obsahovat veškerý obsah Heroes VI (základní hru se vším bonusovím materiálem (mapy ze sběratelské i zlaté edice), všechny bonusy dynastií (hrdiny a zbraně), obě DLC a datadisk. Jak kompletní edici, tak datadisk, bude k dostání od 28. února 2013.

 

Otázka: Bude součástí rozšíření i obsah, který do základní hry přinesly obě DLC?

Odpověď: „Nové líhně jednotek, stavby a artefakty, které DLC přinesla součástí datadisku budou. Samotná tažení a hratelní hrdinové (Crag Hack a Sandro) však nikoliv. Hráči však budou mít možnost koupit si obě DLC přímo v rozšíření, aniž by museli vlastnit základní hru.

 

Otázka: Plánujete ještě nějaké další patche pro základní hru, nebo je patch 1.8 poslední? A plánujete vylepšit editor map?

Odpověď: Patch 1.8 byl prozatím poslední plánovaný patch. Ale pokud to bude zapotřebí, budeme aktivně poskytovat i podporu rozšíření.Vytváření nového obsahu, jako jsou frakce, nás ale stojí hodně času i zdrojů, a proto se nemůžeme zabývat příliš velkým množstvím projektů, jinak bychom udělali na každém z nich jen velmi málo práce. A na konci dne si musíte věci ujasnit. Takže bohužel ne, zlepšení editoru mapu není jedním z našich cílů pro tento datadisk.

Stíny se probouzí

06. Prosince 2012 | 20:30 | Autor: DaveJame | Komentáře: 19

Neuplynul ani den a konečně jsem se dočkali nových informací o chystaném datadisku pro Heroes VI.

 

- Jedna z informací je jeho pravděpodobný název: "Shades of Darkness" (Odstíny temnoty).

- Druhou mnohem zajímavější informací je ukázka jedné z jednotek připravované frakce temných elfů.

 

Tak jak se vám tato slečna líbí?

 

 

V dalších novinkách. Na včera spuštěné stránce www.mightandmagic.com dnes přibyly informace o jednotlivých frakcích. Pokud se o svém oblíbeném národu chcete dozvědět víc, víte kam máte jít.

 

Edit 7. 12. 2012

Oficiální datum vydání datadisku bylo předběžně ohlášeno na 28. 2. 2013.

Na stejné datum je ohlášena i "Kompletní edice", údajně s veškerým dostupným obsahem.

Stránka www.mightandmagic.com obdržela celou obsáhlou část zaměřenou na historii současného herního svět.

Zpravodaj pro všechny

05. Prosince 2012 | 20:10 | Autor: DaveJame | Komentáře: 5

I když se právě teď kolem Heroes VI takřka nic neděje, neuškodí udělat souhrn toho, co se za poslední cca měsíc událo.

 

Asi nejméně vítanou zprávou je skutečnost, že o chystaném datadisku není nového lautr vůbec nic. Od prvního oznámení uběhly už celkem 2 měsíce, ale Ubisoft před námi stále tají jakékoliv zajímavé informace. Snad nám nadcházející vánoční čas přinese nějaké hezký dárek v černo-fialovém balíčku.

 

To, že nejsou žádné nové informace o datadisku, neznamená, že se kolem Heroes VI nic neděje.

- Například dlouholetý hráč a tvůrce map pro hned několik dílů z této série, Niven, teprve nedávno napsal na svých stránkách krátkou recenzi na tento díl. Na recenzi jde vidět, že je z tohoto dílu nadšený, jelikož mu neváhal dát 90%. Celou Nivenovu recenzi si můžete přečíst na jeho stránkách.  

 - Ti z vás, kteří by rádi poměřili síly s jinými hráči, by si neměli nechat ujít druhé kolo "Duel map turnament ". V tomto turnaji hrají dva hráči proti sobě s přednastavenými armádami a s artefakty dle své volby (z omezené nabídky). Hry jsou rychlé, ale souboj s jiným hráčem má hloubku, kterou v normální hře nepotkáte. Více informací naleznete na mezinárodním fóru Heroes Community (AJ), kde se můžete také zaregistrovat. 

 - Pokud hra proti jiným hráčům není zrovna váš šálek čaje, ale už máte všechny mapy ve hře ohrané, najdete i vy na Heroes Community něco zajímavého. Přesněji se jedná o scénář "The Seven Shards of Remembrance". Tento scénář vytvořil ve svém volném čase jeden z členů Limbic Ent. (společnost, která se o hru starala po úpadku Black Hole). Scénář pojednává o hrdinském boji obyvatel jednoho malého světa se zákeřnými "Brouky". Mapa je plná vtipů a narážek na práci programátorů a problémy, se kterými se museli potýkat. Mapa je však pouze v AJ.

 

Ostatní zprávy a novinky 

Heroes VI však není jediná aktuální hra ze série Heroes a neuškodí říct něco i o její sesterské hře Duel of Champions.

 

Na rozdíl od Heroes VI se totiž kolem něj děje víc jak jedna zajímavá věci. 

- Čeští hráči jistě ocení, že už i u nás je fanouškovská stránka věnovaná této hře. Najdete ji na adrese www.duelofchampions.cz a krom nejnovějších zpráv na ní najdete i seznam všech doposud dostupných karet. Duelofchampions.cz má velký potenciál, jako hra, které se věnuje, a my, jako fanouškovská stránka sesterské hry, jim přejeme hodně zdaru.

-  Zkušenější hráče DoC však mnohem víc bude zajímat první rozšíření této online-karetní hry, které by se mělo objevit ve velmi blízké době. První rozšíření ponese název "Void Rising" (Vzestup prázdnoty), a krom mnoha nových karet přinese do DoC zejména pátou hratelnou frakci, Nagy.

- Že je zajímavé, že karetní hra, která se zatím nachází stále v stádiu bety, dostane rozšíření dříve než vlajková loď celé značky? No, myslete si co chcete, ale DoC je projekt s velkým potenciálem a nedávno se v něm dokonce konalo první mistrovství světa. (Ano, hra, která je stále v betě, měla už své mistrovství světa.)

 

Poslední a nejčerstvější novinkou dnešního zpravodaje je spuštění nové stránky www.mightandmagic.com. Tato stránka pod správou Ubisoftu funguje jako společná brána pro všechny hry v této sérii. Naleznete na ni mnoho informací o minulosti i současnosti celé série, informace o valné většině her, které do této série patří, i s odkazy na online obchody a oficiální stránky jednotlivých her. Informací je na této stránce opravdu hodně, a vypadá to, že jich zřejmě ještě několik přibude. Až se tedy o Vánocích budete nudit (to znamená, když zrovna nebudete hrát Heroes VI nebo DoC), tak se na ni určitě podívejte.

 

Na závěr význa pro všechny nadšence. 

Na našich stránkách zatím stále chybí recenze druhého DLC Tance smrti. Pokud jej už hráli a máte chuť se podělit o vaše dojmi, tak neváhejte a ozvěte se nám. Rádi vaše dojmy ze hry uveřejníme. 

Patch 1.8 online

15. Října 2012 | 10:25 | Autor: DaveJame | Komentáře: 0

Dnes by měl být ke stažení již další patch pro základní hru Heroes VI. Stejně jak tomu bylo u dvou předchozích patchů (1.5 a 1.6/7), i tento do hry přináší velmi značnou řadu změn. Celkový seznam změn čítá více jak 200 položek.

 

Mezi nejvýznamnější změny patří:

1, Celkové předělaná ekonomika měst. Společné stavby jako pevnosti nebo portály byly obecně zdraženy, zatímco budovy produkující jednotky vyššího stupně (Elitní, Šampióny) byly zlevněny.

2, Zvýšena cena konverze měst.

3, Snížena populace jednotek z externích líhní. Průměrně o 50 % u všech jednotek krom šampiónů.

4, Celkově sníženo štěstí u elitních jednotek a šampiónů pekla (cca vráceno na původní úroveň)

 

Plus řada dalších změn, které se týkají jak schopností jednotek, tak ostatních chyb a mechanizmů ve hře.

 

S ohlášeným prvním samostatným rozšířením hry se objevuje otázka, kolik patchů základní hra ještě obdrží. Máme před sebou půl roku čekání a spekulací, tak doufejme, že hráči základní hry nedoplatí na vývoj datadisku.  

Na jaře příštího roku vyjde datadisk k H6

04. Října 2012 | 14:49 | Autor: Jata | Komentáře: 14

Dnešní oznámení na oficiálních stránkách potrvdilo mnohé spekulace, které se už nějaký ten týden objevují. Ubisoft potvrdil, že chystá na jaro příštího roku datadisk k Might & Magic: Heroes VI.

 

Hlavním znakem je nová frakce, kterou nebude nikdo jiný než Temní elfové. Ti totiž opustili lesy Irollanu a spojily se s tajemnými Faceless (Zrůdy bez tváře), aby unikly vyhlazení. Nová kampaň by měla přinést nejen dosud neodhalené části Ashanu, ale také informace o původu této rasy (podle zveřejněných artworků bude jednou z postav i Raelag).

 

 

Zatím není jasné, jestli se na vývoji datadisku podílejí opět vývojáři z Limbic Entertainment, nebo se podařilo Ubisoftu najít jiné studio. Stejně tak je pod rouškou tajemství zahaleno i přesné datum vydání (oznámeno bylo zatím jenom jaro 2013) a cena za přídavek.

 

Jenom mimochodem: Včera naše stránky navštívil 2 000 000. návštěvník. Proto bychom vám chtěli poděkovat za stálou přízeň a věříme, že se sejdeme i u nějakého dalšího výročí.

Trailer k MM:H6 Danse Macabre

29. Září 2012 | 21:46 | Autor: Jata | Komentáře: 3

Recenzujeme Piráty Barbarského moře

10. Září 2012 | 15:59 | Autor: Jata | Komentáře: 8

První DLC s poditutlem Piráti Barbarského moře dorazilo do světa Heroes 6 už téměř před 2 měsíci a za okny netrpělivě vyhlížíme další s postavou Sandra v hlavní roli. Je třeba si tedy Piráty zhodnotit. Recenzi tohoto DLC pro vás napsal DaveJame.

 

UPOZORNÌNÍ: Text recenze může obsahovat menší či větší spoilery, ačkoliv se tomu autor při psaní snažil co nejvíce vyhnout!

 

A jaké hodnocení si od nás odneslo?

 

„Celkově bych DLC označil jednoznačně za zlepšení oproti původnímu příběhu. Je sice možná až trošku moc krátké a příběh by asi cenu za originalitu nezískal, ale svým podáním a zejména zpracováním většiny postav si získal moji náklonnost. Proto se ani nějak nebojím zhodnotit ho tak, jak mám v plánu.“
Hodnocení: 87 % [ Číst celou recenzi ]

Screenshoty z DLC Danse Macabre

25. Srpna 2012 | 23:11 | Autor: Jata | Komentáře: 4

Sandro hlavní postavou druhého DLC pro MM:H6

24. Srpna 2012 | 10:54 | Autor: Jata | Komentáře: 3

 Včera Ubisoft potvrdil druhé DLC pro Heroes 6. O jeho existenci se spekulovalo již od vydání Pirátů Barbarského moře. Nový balíček dobrodružství s podtitulem Tanec smrti (Danse Macabre) nabídne 10hodinové tažení za Sandra, který se chce jak jinak než pomstít Ashanu a jeho dračím bohům. Kromě toho bude DLC obsahovat:

- artefaktovou sadu

- jedinečnou budovu

- nové hrdiny

- originálního mazlíčka

 

Společně s vydáním Tance smrti bude vydána 27. září 2012 také Gold edice hry obsahující původní hru, oba DLC balíčky a exkluzivní mapu (odehrávající se v půdovním Might & Magic světě Enroth).

 

Doporučená cena DLC Tanec smrti je €9,99 (u nás opět pravděpodobně za 199 Kč), Gold edice se bude prodávat za €39,99 (cena u nás zatím nepotvrzena).

 

Pravděpodobně v souvislosti s tím přichystal Playman, distributor hry, speciální výprodejovou akci, ve které nabízí hru s tričkem a poštovným zdarma za 599 Kč.

Tajemný veterán: verze 2.0

21. Srpna 2012 | 19:31 | Autor: DaveJame | Komentáře: 9

Jak to tak vypadá tak Crag Hack se nám odporoučel od hlasatelského postu Legendárního veterána na Twittru, a na jeho místo nastoupil jiný tajemný hrdina. Kdopak to může být tentokrát. 

 

Poslechněte si hlas tohoto čaroděje, a podělte se o svůj názor, kdo nám bude dělat společnost nyní.

http://soundcloud.com/ubi_irina/veteran-hero-1 

Gamescom masakr...

16. Srpna 2012 | 17:30 | Autor: DaveJame | Komentáře: 12

Dnes začal v Německu legendární Gamescom, největší herní veletrh na světě. A pro fanoušky Might and Magic to měl být velký svátek. Ubisoft totiž sliboval, že nám tam představí něco opravdu velkého. To taky udělal, ale výsledek byl zcela jiný.

 

Začněme co Gamescomu předcházelo. Okolo Heroes VI se neustále šeptá o možné expanzi a mnoho hráčů o ni žádá i přímo Ubisoft prostřednictvím všech médií. Krom toho byly objeveny ve zdrojových kódech hry náznaky dalšího potencionálního DLC. 

Mimo svět Heroes se pak hodně mluví o karetní hře Duel of Champions, která je ve fázi uzavřené bety, a dvou doménách, které si Ubisoft zaregistroval. Předpoklady tedy byly velké, výsledek... posuďte sami.

 

Pokud čekáte jakékoliv informace o Heroes VI, jeho datadisku, expanzi nebo DLC, jste na špatné adrese. Klasické hry prostě nefrčí, vše se žene pod heslem "Online is FAJN". 

 

 

Prvním "velkým" oznámením na Gamescomu bylo rozšíření současného beta testu Duel of Champions do Německa a Anglie. Doposud byla hra přístupná oficiálně jen v Polsku a Francii. No oficiálně bych asi měl psát s uvozovkami, jelikož se beta testu osobně účastním a nepatřím ani do jedné z těchto národností. Mohu tedy alespoň říct, že Duel o Champions je jednoduchá, zábavná a celkem rychlá karetní hra. Graficky se drží šestého dílu, dokonce má i svůj vlastní příběh. Celkově vzato by na tomto titulu nebylo nic špatného, kdyby to byla jediná online hra z tohoto světa.

Oficiální stránka hry

Gamescom trailer

 

Bohužel není. Hned další hra láká na online hraní už ve svém názvu. Pod titulem Might and Magic: Heroes Online najdeme RPG hru s tahovým bojem, který nejvíce láká na možnost hrát ji pouze v prohlížeči. Heroes Online zejména zaujme příznivce starších dílů, jelikož vzdáleně vypadá jako kombinace 3., 5. a 6. dílu. Proč tolika moc? Bojiště je hexové, takže hezky zpět jako za starých dobrých časů. Grafika jednotek je "zapůjčená" z Heroes V a vzhled samotné hry je doplněn panely s tématikou Heroes VI. No celkem hezký mišmaš. Hrdina pak se svou armádou prochází izometrickým světem, který vypadá jako mix Heroes IV a nějakého RPG z roku 2000. Když vynecháme fakt, že hra může přilákat zejména starší hráče, fascinuje mě na ní několik věcí. 1, Ubisoft kvůli tomuto projektu zastavil čínský projekt "Heroes Online", který před několika lety sám zaštítil. Proč? Předpokládám proto, aby se jim nepletli jména, ale už tak jsou podepsaní pod dvěma hrami se stejným jménem. 2, Proč sami vydávají konkurenci své "vlajkové lodi", která je navíc zcela zdarma a jen poukáže na to, jak je jejich vlajkonoš špatně sestavený? 3, Přemýšlím, zda "kreativní tým" u Ubisoftu nedostává bonus za znovu použitá slova v názvech. Přeci jen dohromady teď mají vydaných a ohlášených 8 her do série MaM a u !!4!! z nich najdete slovo Heroes! To je vážně nenapadne nic jiného?

Oficiální stránka hry

Gamescom trailer

P.S. Taky by vám ten trailer víc seděl na Heroes Vi než na něco, co kopíruje grafiku z Heroes V?

 

Pokud se Heroes Online zdál poněkud podivný z hlediska "Proč to vlastně dělají", tak vám určitě další projekt vyrazí dech a s trochou štěstí vám ho nikdo nenahodí zpět a vy umřete v klidu a míru. Další projekt totiž nese název Might and Magic: Raiders. Pod tímto ambiciozním názvem by se mohla skrývat realtime strategie nebo nové akční RPG ve stylu Dark Messiah. Ale ve skutečnosti se jedná o pouhou klikačku tipu Diablo a překvapivě, je online. Ze všech projektů obržel právě tento nejhorší předběžnou kritiku, a to nejen kvůli svému žánru, ale zejména kvůli svému vzhledu. Nechápete? No tak to doporučuji se podívat na propagační video, a pro ty, co si nechtějí zkazit den, doporučuji se na něj nedívat.

Oficiální stránka hry

Gamescom trailer

 

Jak dopadnou jednotlivé projekty si netroufám říct. Každopádně se naše stránky asi ani jednomu z nich věnovat nebudou, a krom významných informací se tu o nich zřejmě nic objevovat nebude. Je mnoho věcí, co jsem na těchto hrách nepochopil. Například proč někdo vydává 3 online hry z jednoho světa naráz. Proč má každá jiný vzhled a ideálně ještě kombinuje několik z nich, aby vůbec nepůsobily jako celek. A kdo vlastně za vývoj Raiders dostal zaplaceno. Jen doufám, že to těm lepším hrám v sérii neuškodí.

Bossové v Heroes VI (Článek)

26. Července 2012 | 16:03 | Autor: DaveJame | Komentáře: 15

Už delší dobu jsme tu neměli žádný článek vztahující se přímo k hře a jejímu obsahu. 

Takže...

 

Dnešní článek se bude věnovat Bossům, nebo též v české verzi velitelům. Co jsou to Bosové snad nemusím říkat. Jedno z největších lákadel a inovací šestého dílu již v minulosti bylo řečeno víc jak dost. Přesto si myslím že je vhodné si říct, s jakými Bossy se v Heroes VI můžeme setkat. V základní hře je celkem 12 speciálních soubojů a setkáte se v nich s 9 Bossy, velkými a strašlivými soupeři schopnými jednou ranou zabít desítky vašich jednotek. Se dvěma z nich se můžete setkat už ve scénáři „Srdce nočních můr“ který byl k dispozici jako bosu pro některé speciální edice hry. Oba Bossové jsou zde však v poněkud slabším provedení, a v jejich plné síle je potkáte až v průběhu tažení.

            Bossy můžeme obecně rozdělit podle 3 charakteristik.

1: Podle národa ke kterému patří

2: Podle jejich stylu boje. Zda jsou to sólisti, Vůdci mocných armád nebo si na pomoc přivolávají společníky

3: Zda je setkání s nimi hlavním či vedlejším cílem dané mise.

 

Začněme tedy jednotlivými Bossy

 

Bossové Pekla.

            Azkaal:

Azkaal je velice zvláštní a zajímavý Boss, protože na rozdíl od všech ostatních jste to vy, kdo jej ovládá. Azkaal je jeden ze závěrečných soupeřů v první mapě tažení za Kirila. Je to jednoznačný sólista který kombinací svých schopností musí porazit velkou armádu vedenou Xanou. Osobně jeho souboj považuji za jeden z nejzábavnějších soubojů celé hry.

            Pekelný červ

Pekelný červ je závěrečným Bossem poslední mapy Sandorova tažení. Je to zákeřný sólista který uhýbá ihned poté co obdrží zásah a když je mu nejhůř neváhá spolknout nějakou tu slabší jednotku a léčit se tím, jak ji tráví. Stejně jako mnoho bossů i Pekelný červ ztrácí zábavnost kvůli tomu, že je velice jednoduché ho přečíslit. I když na rozdíl od ostatních, má on alespoň nějaký náznak časového limitu.

            Arhiban

Pekelný princ hněvu, Arhiban, je závěrečným boss Antonova tažení, a setkáte se s ním v jeho čtvrté mapě jak obléhá hlavní město Sokolí říše, Sokolí vrch. Na rozdíl od ostatních Bossů pekla je Arhiban přivolávač, a v boji si na pomoc přivolává skupinky různých démonů. Jeho cílem není vás zabít, ale zabít všechny obránce hradu. Arhiban jde velice jednoduše přečíslit, zejména kvůli velké mapě a spoustě vedlejších úkolů, proto je souboj s ním v porovnání s ostatními Bossy velice jednoduchý.

            Královna rodu

S posledním z Bossů pekla se setkáte v závěrečné mapě Irinina tažení. Královna rodu je vedlejším hlavním cílem mise, ale její poražení misi značně urychlí. Královna rodu je sólistka která disponuje velkým množstvím různých útoků. Umí uštědřit opravdu velká zranění takže souboj s ní může být i velice zajímavý. Zvláštností na Královně rodu je to, že je jako jediná zcela nehybným Bossem a v souboji s ní je vhodné s tímto faktem pracovat.

 

Bossové Nekropole

            Matka Namtaru

Matka Namtaru je jedním z Bossů, se kterým se můžete setkat už v mapě Srdce nočních můr. V příběhu se sní však setkáte až na konci druhé mapy za Kirila. V tomto souboji má Kiril za úkol zranit Matku Namtaru natolik, aby se mu vzdala. I tento Boss jde celkem jednoduše přečíslit. V souboji s Matkou Namtaru se vám na mapě budou objevovat náhodně skupinky duchů. Ty je vhodné co nejrychleji zabít protože jinak je může Matka Namtaru pozřít, a doplnit si tak své zdraví. Osobně tento souboj považuji za jeden z těch lehčích, ale pokud proti Matce Namtaru nastoupíte v mapě „Srdce nočních můr“ můžete se těšit na poněkud zábavnější souboj.

 

Bossové Svatyně

            Hai Ryou

S dračím úhořem Hai Ryou se v průběhu tažení potkáte několikrát. Pokud své tažení začnete bonusovou mapou „Srdce nočních můr“ bude to dokonce první Boss, se kterým se setkáte. V tažení se s ním pak můžete setkat v třetí mapě Sandorova tažení, kde plní funkci jednoho z vedlejších úkolů. Hai Ryou je přivolávač se značně omezeným pohybem ale silnými plošnými útoky na blízko a schopnostmi odsouvat útočníky. Střelci jsou proto v souboji s ním důležitým faktorem.

 

Bossové Azylu

            Uriel

Prvním Bossem v barvách světla vzývajících lidí je mladší z dvojice andělských bratrů Uriel. Setkáte se s ním na konci Anastáziina tažení, kde působí jako závěrečný nepřítel čtvrté mapy. Oba Bratři jsou velitelé, které v boji podporují jejich služebníci. V případě Uriela je to několik skupin velice silných Střelců a Pretoriánů. Uriel se specializuje na podporu svých služebníků. Dokáže z nich odstranit negativní kouzla, léčit je a dokonce je vrátit zpět mezi živé. Uriel sám osobě není také vůbec slabým soupeřem, ale stejně jako v mnoha dalších případech je velice jednoduché ho přečíslit.

 

            Michael

Starší z obou andělských bratrů je závěrečným nepřítelem v jedné ze dvou map epilogu. Sám osobě je to velice pěkně navržený Boss. Do souboje jde Michael spolu s 10 speciálními Zářícími Světicemi. Krom toho že jsou sami osobě nepříjemné, převezmou tyto světice vždy 10% zranění které Michael utrpí. Pokud tedy žije všech 10 světic neobdrží Michael žádné zranění, ale veškeré škody jsou rovnoměrně rozděleny mezi jeho poddané. A samozřejmě že Michael má i schopnost si své spojence léčit, nebo je též obětovat a způsobit tak cílovému nepříteli značné škody. I Michael jde velice jednoduše přečíslit, ale z důvodu že jeho mapa je velice rychlá, může souboj s ním být i celkem zajímavý.

 

Bossové Kobek

Ano vím že kobky v základní hře nejsou: Ale ti, kteří již hru dohráli pochopí proč jsem oba tyto souboje do této skupiny zařadil

            Jorgen

S tímto soubojem se setkáte na konci první mapy Anastáziina tažení. Jedná se o velice neobvyklý souboj, který však přesto patří do této skupiny. Cílem zde totiž je zachránit vězně, a to dřív než jej spálí oslepující záře. Překážkou v tomto souboji vám bude několik skupin světic, jejichž přítomnost je velice nepříjemná. Tento souboj je velice zajímavý nejen proto, že se zde nesetkáváme s žádným bosse, ale i proto, že je to jediný souboj ve hře, kdy máte určitou formu časového limitu na splnění úkolu. Je pravda že i souboj s Ahribbanem je veden v tomto duchu, ale ten bohužel doplácí na příliš velkou délku mapy.

            Cate

Dračí rytířka Cate, nebo též Dcera Malassy je závěrečný Boss epilogu za krev. Dle hodnot je to nejsilnější boss ve hře, a esteticky i jeden z nejvydařenějších. Má velmi silné útoky a schopnosti na oslabení soupeře. Navíc dokáže vzlétnout a přivolat si tak na pomoc skupinky stínových elementálů. Ale i přes veškerou její sílu je tato dračice velice slabým soupeřem. Její mapa je velice dlouhá a zdlouhavá. Obsahuje mnoho hradů a tak dřív než se k ní dostanete budete mít víc jak dostatečnou armádu na to, aby jste ji porazily.

Martyrium uplynulých dní.

17. Července 2012 | 19:10 | Autor: DaveJame | Komentáře: 7

Jak si mnoho z vás jistě všimlo, v období po vydání patche 1.5 se vyskytlo několik významnějších problémů. Ne všechny však byly spojené s patchem samotným a výsledkem byl nemalý chaos.

 

První z problémů se objevil hned po vydání samotného patche, když hráči s hrůzou zjistili, že nemohou načíst své staré pozice. Zavalen desítkami a desítkami stížností Ubisoft ještě ten večer povolal pracovníky současného správce Heroes VI, německé firmy Limbic, zpět do práce a slíbil brzkou nápravu této chyby. Po ne až tak dlouhé době se objevil Hot-Fix 1.5.1, který tento problém řešil. Bohužel se ukázalo. že problém nastal už v samotném patchi a nejednalo se jen o povrchový problém. Ve výsledku se pak programátoři z Limbic museli rozhodnout, zda vrátí hráčům jejich staré uložené pozice, nebo ponechají vše tak, jak je. Nakonec musely být pozice vytvořené v patchi 1.5 obětovány ve prospěch starších her. 

 

Proto musím všechny hráče informovat, i když nerad, že veškeré uložené pozice, který vytvořili, mezi patchem 1.5 a rycholopravou 1.5.1 jsou nefunkční a jejich načtení způsobí pád hry. Starší uložené pozice by měly však fungovat bez větších problému. Toto rozhodnutí se určitě dotklo většiny hráčů a věřím, že se vývojářům nedělalo jednoduše.

 

Aby toho nebylo málo, postihl celý systém Uplay o víkendu velký výpadek, tento se netýkal jen Heroes VI, ale i dalších her napojených na tento systém. Uživatelé se nemohli připojit a jejich pokusy byly odměněny pouze chybovou hláškou, že používané uživatelské jméno a heslo se neschodují. Zároveň též nešlo zakládat nové účty.

 

Nyní Ubisoft vydal oficiální prohlášení, kde se za tyto problémy omlouvá.

 

Následky kombinací obou chyb stále doznívají, objevují se ojedinělé problémy a často není jasné, zda je to následek první či druhé chyby. Snad se vše brzy vykrystalizuje a budeme všichni moct v klidu hrát.

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
 
Copyright © 2005 - 2019 Heroes Centrum