Heroes 7
Heroes 6
Heroes 5
Heroes 4
Heroes 3
Heroes 2
Heroes 1
Dark Messiah
Fórum

Heroes Centrum - Česká centrála pro sérii HoMM

Heroes Centrum banner

Skill Wheel mod 2.1.1, Menu Mod 2.1

08. Května 2007 | 22:33 | Autor: Jata | Komentáře: 1

Asi většině hráčů chyběla možnost zobrazit Skill Wheel mod i při postupu hrdiny na další úroveň, to bylo ve verzi 2.1.1 doděláno, dále přibylo podbarvení schopností, které jsou třeba pro vybranou schopnost. Jako taková třešnička na dortu je dodatečný mod (téměř 8MB), díky němuž budou všechny obrázky schopností ve vysokém rozlišení, tento mod je třeba používat současně se Skill Wheel modem, viditelné změny jsou až při vyšších rozlišeních.

 

 

Dalším Azarodovým modem je Menu Mod, který upravuje kompletně vzhled hlavních a vedlejších menu, rozšiřuje některé obrazovky, jako například u ukládání a nahrávání, kdy se vejde na obrazovku, více souborů. Stahovat můžete skrze naší sekci Mody.

 

 

Zdroj: elrath.com

Patch 1.5 je tady!

03. Května 2007 | 18:05 | Autor: Jetro | Komentáře: 4

Tak jsme se po pár měsících konečně dočkali. Ubisoft na svých stránkách uveřejnil patch 1.5 pro základní hru - jak pro standardní, tak pro sběratelskou.

 

Obsah patche je takový, jaký jsme uveřejnili v novince z 27. dubna. Obsahuje tedy: editor soubojových hrdinů, možnost tvorby vlastní kampaně, nástroj na tvorbu filmů a s tím souvisící možnost zaznamenání souboje či dialogu, možnost být divákem v multiplayerových hrách, turnajový nástroj a opravy mnoha chyb (včetně zahrnutí nového systému Nekromancie a Výcviku, známého z patche 2.1).

 

Lokální download:

Standardní CZ verze - Download

Sběratelská CZ verze - Download

 

UPDATE: Turnajový nástroj není součástí patche 1.5. Ten je však napsán pouze v českém readme, ale v anglickém nikoliv, důvodem je asi to, že Nival neposlal CD Projektu nejaktuálnější verzi tohoto souboru.

Kouzla z ToE, neutrální jednotky, úvaha

29. Dubna 2007 | 20:57 | Autor: Jata | Komentáře: 11

 Někdy v listopadu se na fóru Celestial Heavens objevily spekulace ohledně nových kouzel do dalšího datadisku, stále sice není jisté, jestli se již zmíněná kouzla v Tribes of the East objeví nebo ne, protože ještě nebyly oficiálně potvrzené, ale je to více než jisté. Najdete je, jak jinak, v sekci Kouzla.

 

Téměř po roce od vydání základní hry a po 5 měsících od vydání datadisku jsem konečně doplnil chybějící neutrální jednotky (u datadisku není uveden Yeti, který se ve hře nakonec neobjevil).

 

Do třetice pro vás máme úvahu nad vývojem Heroes of Might and Magic a rozdělením komunity od Dave Jamema:

"Co má tento článek vlastně řešit? V podstatě nic nového, jen věčný spor mezi příznivci her s přídomkem MaM."

 

Zdroj: heroes.AG.ru

Patch 1.5 příští týden

27. Dubna 2007 | 15:47 | Autor: Jata | Komentáře: 0

Francouzský komunitní manažer Ubi_Wuigi dnes v noci oznámil, že patch 1.5 bude vydán příští týden. Měl by obsahovat:

 

- editor soubojových hrdinů

- editor kampaní

- možnost pozorovat živě duel

- nahrávání; umožňuje si přehrát dialogové scény a bitvy

- střižnu, díky níž budete moc zpracovávat videa z bojů

- integraci nového systému Nekromancie a Výcviku (známého z patche 2.1)

- opravy mnoha chyb (seznam ve francouzštině)

 

Stále však není jisté, jestli bude vydán i patch 2.2.

UPDATE: K dispozici seznam změn i v angličtině

Zdroj: ofic. fórum

H3C rozesílán

25. Dubna 2007 | 16:48 | Autor: Jata | Komentáře: 0
Na konci letošního března jsme vás informovali o možnosti předobjednávky Heroes III Complete (to znamená s oběma datadisky) s českými titulky z edice Nová eXtra Klasika za pouhých 199,-Kč, což je pro fanoušky série HoMM jistě zanedbatelná částka. Dnes herní obchod Xzone.cz začal s balením a rozesíláním objednávek. Na sklad jim zatím dorazila menší zásoba, která bude dneska rozeslána a zbytek objednávek bude odeslán na oficiální datum vydání tedy zítra, tudíž již ve čtvtek (popřípadě v pátek) se můžete vy, co jste si hru předobjednali, těšit z další originální hry na své poličce. Jestliže vám tento díl stále chybí ve sbírce, neváhejte a objednejte si ho.

Skill Wheel mod v češtině

22. Dubna 2007 | 18:36 | Autor: Jata | Komentáře: 7
Po dohodě s autorem Skill Wheel módu ve hře pro vás, české a slovenské hráče, máme českou verzi azardovo módu. Ten si můžete stáhnout z naší sekce Mody, instalace je stejná jako u anglické verze: po rozbalení archivu soubor s koncovkou .h5m přesunout do složky Maps. Mód byl testován na české verzi datadisku Hammers of Fate bez problému. Na fóru elrath.com lze také najít další jazykové verze tohoto módu.

Roztrhl se pytel s vynikajícími módy

19. Dubna 2007 | 10:16 | Autor: Jetro | Komentáře: 0

 Po včerejší nabídce Skill Wheelu přímo ve hře tu dnes pro vás máme další mód z řad těch výborných. Pokud vás již nudil stále stejný vzhled ikon při stavění v hradu, máme pro vás tip: Xazardous Town Build Mod 2.1. Autorem je opět azard a vy si jeho mód můžete stáhnout odsud nebo přes sekci Módy. Instalace je jednoduchá - rozbalený soubor nakopírovat do složky Maps. Mód je určen pro všechny verze hry i jazyky. Opět jsme mód otestovali na české verzi základní hry a pokud vám nevadí kosmetická chyba v podobě přetečení jednoho textu (viz obrázek, který po kliknutí zvětšíte), neváhejte.

 

Zdroj: elrath

Skill Wheel přimo ve hře? Není problém.

18. Dubna 2007 | 11:20 | Autor: Jetro | Komentáře: 5

Troufáme si tvrdit, že tento mód bude oslavně přivítán mezi drtivou většinou hráčů H5. Jeho autorem je azard a nedělá nic jiného, než že zpřistupňuje Skill Wheel (anglicky) přímo ve hře. Tudíž již nebude potřeba stále dokola mačkat alt+tab a podstatně se tím zvýší komfort při hře samotné. Stahovat můžete z elrath.com nebo přes naší sekci Módy. Instalace je snadná - rozbalený soubor zkopírujte do složky Maps. Mód je určen pro verzi 2.1 (tzn. s HoF), ale zkoušeli jsme ho i na českou verzi základní hry a běžel bez problémů.

 

Zdroj: elrath

Další střípky z Ruska k 2. datadisku

17. Dubna 2007 | 14:00 | Autor: Jetro, sm.art | Komentáře: 1

 Nebude asi žádnou náhodou, že nové a nové informace týkající se druhého datadisku k HoMM5 k nám přicházejí z Ruska. A to jak prostřednictvím ruských fór, tak i v tomto případě z konference ruských vývojářů KRI2007 (thx sm.art za překlad). A o jaké novinky se tedy jedná:

 

Orkové byli v dávných dobách vytvořeni kouzelníky na boj proti démonům, zůstali však přiliš dlouho v područí lidí (proto nenávidí i je). Barbarští hrdinové mohou měnit kouzla protivníka tak, že nebudou tak silná (pozn. redakce: magická odolnost?). Nové jednotky barbarů mají různé zajímavé vlastnosti: např. nejslabší goblini slouží pro mnohé jako výměnný materiál. Orkové jsou barbarský národ specifické povahy, dávají přednost pořádnému boji před dalšími činnostmi. Aktivní bojovníci dostávají bonus k charakteristikám a poškození, nicméně tento bonus ztratí, jakmile přestanou útočit. Zvýšit bojového ducha jim pomáhají také speciální stavby - Hromady těl nepřátel...

 

1) Rozdělení barbarských jednotek:

1. goblin (skřet)

2. kentaur - červený s parohy, střelec
3. orc warrior (válečník)

4. orc shaman (šaman)

5. orc leader (vůdce)

6. wywerny

7. kyklop

 

2) Několik jedinečných budov v hradu - např. na začátku každého boje přidá bonus Zuřivost.

3) Orkové budou disponovat jen cestovními kouzly, ne bojovými.

4) Alternativní upgrade vojenských jednotek - např. rytíř může odložit štít a vzít obouručný meč.

 

Zdroj: 1, 2

Ghost of The Past se opět připomíná

15. Dubna 2007 | 23:45 | Autor: Jetro, sm.art | Komentáře: 5

Autoři tohoto módu pro H5 pilně pracují, a tak pro vás máme nové informace (thx Oskar za překlad). Řeč bude tentokrát o podrobnostech týkajících se prvního hradu:

 

SANCTRUM

Alias: Věřící, Dědici, Bratři
Barvy: Zlatá, Rudá, Hnědá
Náboženství: Agadar – vždy spravedlivý
Filozofie: „Dělej vše, co Agadar potřebuje a chce!“
Hlavní město: Talonguard
Hlavní symboly: Rudá Vrána, Vznešený gryf a Plamenný meč

Hierarchie:

Vládce:
Vládne Říši a po náboženské válce i nejvyšší představitel církve.

Členové řádu Rudé Vrány:
Jsou to velmi dobře vytrénovaní Rytíři. Jejich úkolem je zachovávat pořádek v Říši a také vyhledávat a popravovat nevěřící.

Členové Rudého řádu:
Válečný řád, jenž je odpovědný za obranu Říše během války.

Věřící:
Mniši, kněží a další služebníci Agadara.

Nevěřící:
Jsou tajná společnost – poslední praví muži Elrathu a mrtvé královny Izabely.

Serafové:
Jsou oblíbení a hlavní služebníci Agadara, Serafové jsou pouze 3 důležité postavy v Říši.


Historie:

968 RSD – Svatá Aliance
Šesté zatemnění skončilo. Říše byla obnovena a klan Soulscar již není hrozbou. Královna Isabela a Raeleg se vzali a měli syna (napůl člověka, napůl temného elfa) jménem Redar. Princ Andrej, právoplatný následník trůnu, je odveden a vychováván Církví Rudého Bratrstva. Kněz představený, Arsem, vychoval Andreje jako vlastního syna.


988 RSD – Vzestup Agadara
Redarovi je 20 let a z Bratrstva se stává mocná organizace ve Svaté Gryfí Říši. Arsem umírá, Andrej se ujímá jeho postu. Bratrstvo začíná vzývat Elrathova bratra Agadara.


991 RSD – Procesí
Světelného procesí na den Agadara, vedené Andrejem, se zúčastnilo na 300.000 lidí. Král Raeleg vidí v Bratrstvu hrozbu pro říši a tak Bratrstvo zakáže. Mnoho jeho členů odchází.

 

996 RSD - Symboly

Zbývající následovníci Řádu se schovávají uvnitř Říše a začínají plánovat vzpouru. K přitáhnutí více stoupenců vyhlašuje Andrei 3 symboly pro Bratrstvo: Rudou vránu, Vznešeného grifa a Agadarův Plamenný meč.


998 RSD – Rudý řád
Jelikož členové jsou trénovaní válečníci, Bratrstvo má svoji armádu: Rudý Řád, který má přes 400.000 členů. Andrej je ve snech kontaktován Adagarem, který mu vzkáže následující:

3 znamení by si měl vidět,
a Bratrstvo povstane,
3 znamení a Gryfí Říše padne,
a Já stanu na trůnu Slávy.

1000 RSD – Hvězda Zkázy
Hvězda Zkázy - kometa - zasáhne Ashan. Svatá Gryfí Říše je uvržena v chaos a Andrej v tomto vidí první znamení.

1001 RSD – Znamení
Záhadně se v celém Talonguardu začínají objevovat červené vrány. Andrej čeká na poslední znamení. To se objevilo za 3 měsíce. Jak slunce zapadá, paprsky procházející skrz Oltář Světla a změní jeho barvu, která je nyní rudá. Náhle se na nebi zjeví rudý anděl a přistane u Andreje. Nová jednotka Rudého Řádu, poslední znamení.


1002 RSD – Náboženská válka
Bratrstvo vyhlásilo válku Říši. Po 6 měsíců Rudý Řád válčí partyzánskou válkou dokud není Talonguard dost oslabený na invazi a Bratrstvo se ho zmocní a následně celé říše. Říše volá o pomoc a Raeleg vede Říši proti Rudému Řádu.

1004 RSD – Pád Gryfí Říše
Když padne i poslední pevnost pod silami Rudého Řádu, dorazí elfové. 50.000 temných elfů útočí na Talonguard, ale jsou poraženi Serafy vedenými samotným Agadarem – náhle se zjevili z oblohy a zničili elfské síly. Královna Isabela a Redar jsou popraveni, ale Raeleg se ukrývá v podzemí. Svatá Gryfí Říše již neexistuje, Rudé Bratrstvo vládne a Sanctrum upevňuje svou moc.

 

Jednotky:

Peasant --->>> Enforcer
Archer --->>> Crossbowman
Footman --->>> Vindicator
Noble Griffin --->>> Sacred Griffin
Monk --->>> Zealot
Crusader --->>> Champion
Seraph --->>> Blood Seraph

Zdroj: fórum autorů

Ruský web o Tribes of the East

11. Dubna 2007 | 22:25 | Autor: Jetro | Komentáře: 0

 Po nedávné oficiální tiskové zprávě oznamující druhý datadisk k HoMM5 tu máme pár zajímavých (upřesňujících) informací z jednoho ruského webu (thx sm.art). Některé potěší, některé nám bez dalších detailů mnoho neřeknou.

 

"Do červena zbarvení barbaři, vytvoření mágy Ligy Stříbrných měst cestou nepřirozených incestů, neovládají kouzla, ale jsou schopni "zkázy" cizí magie. Mimo to, hrdinům orků je přístupných 6 "bojových výkřiků", a většina jim podřízených jednotek má rasovou schopnost "krvavá zuřivost" - každý jimi způsobený nebo odvetný úder naplní zvláštní stupnici: čím víc adrenalinu je v jejich krvi, tím silnější bonus k životním parametrům získají - k rychlosti, útoku atd. Orkové nejsou vybíraví v tom, kdo jim pomáhá - na jejich straně jsou další oběti genetických experimentů jako třeba goblini, kentauři, viverny a kyklopové. Stavby v barbarském hradě jsou jedinečné, ale kruté. Kde jinde uvidíte trh otroků, v kterém se nepotřebné vojsko prodává za zdroje? Pomocí slibovaných upgradu (znamých už z Disciples 2) uvidíme v ToE 49 nových typů jednotek. Např. spolu s tradičními arcimágy bude hráč moci najmout bojové čaroděje, kteří způsobují větší ztráty při střelbě, na druhou stranu ale neumí vyslovit zaklínadla."

 

Ruský web uvádí termín vydání v září 2007, tak uvidíme, co je na tom pravdy...

Zdroj: ag.ru

Tribes of the East - tisková zpráva

05. Dubna 2007 | 21:01 | Autor: Jata | Komentáře: 6

Jsme hrdí na to, že dnes můžeme oznámit příchod Heroes of Might & Magic® V: Tribes of the East pro PC na podzim 2007. Vyvíjený Nival Interactive, tento samostatný produkt umožní jak dlouhodobým fanouškům, tak i nováčkům v sérii, se těšit z dramatického vývoje a ukončení Heroes V.

 

"Obrovská škála nového obsahu a poutavé, epické vyprávění Heroes of Might & Magic® V: Tribes of the East nadchne oddané fanoušky série," řekl John Parkes, marketingový ředitel EMEA v Ubisoftu. "Je to vhodný konec pro Heroes V - nejpřístupnější kapitola v kombinaci s kvalitou směřující k průmyslu, která udělala licenci Heroes měřítko pro strategickou hru."

 

O Heroes of Might & Magic V: Tribes of the East

Nejdříve si zahrajte za frakci orků a najměte hrdiny, budujte armády a řiďte města, stejně jako prozkoumejte a podrobte si legendární země. Použijte taktiku, schopnosti a magii k přechytračení fantazie armád, zatímco při tom rozvíjejte své hrdiny a odhalujte temná spiknutí, jež hrozí celému světu Ashan.

 

Heroes of Might & Magic® V: Tribes of the East zachycuje konečnou kapitolu v epickém boji, který začal s přerušením svatby Královny Isabely. Hráči budou následovat kroky pána nekromantů Arantir, který odkryje proroctví Temného Mesiáše a vydá napospas spiknutí Nejvyššího démona.

 

Sledováním tohoto brilantního závěru příběhu Heroes of Might & Magic V zjistíte, že svět Ashan už nikdy nebude znovu stejný...

 

KLÍČOVÉ RYSY

  • Nová frakce orků: Poprvé se proslavili v Dark Messiah of Might & Magic™, nyní tato frakce přechází do série Heroes. Neurvalost, divokost, pyšnost a absolutní nezávislost, orkové přidají "sílu" do Might & Magic®. Jednotky této frakce zahrnují orky, gobliny, kyklopy a legendární Pao Kaie.
  • Nová kampaň: Zažijte dramatický závěr samozvaného vládnutí Biary. Objevte démonický vliv, který zkazil rytíře azylu, divoké klany orků se chopí zbraní, aby vymýtili pekelnou hrozbu. Postavy z Dark Messiah of Might & Magic přinesou do již teď spletitého příběhu další zápletky. Nadto Tribes of the East budou obsahovat 10 map pro více hráčů a 5 map pro jednoho hráče.
  • Nové úrovně vylepšení: Každé stvoření ve světě Heroes V získá alternativní úroveň vylepšení, čímž se zvýší celkový počet stvoření v Heroes of Might & Magic na víc jak 170! Také nové silné schopnosti se zajisté stanou nedílnou součástí vašich bojových taktik.
  • Extra obsah: Rozšiřte svůj arzenál a herní požitek s novými kouzly, artefakty, budovami a inovačními vlastnostmi jako na kombinaci založeném Spojení sil artefaktů a Bojovém vzteku, což jsou unikátní rasové schopnosti orků.
  • Samostatný produkt: Za účelem umožnění jak fanouškům, tak i novým hráčům, užít si tento dramatický závěr Heroes V, bude Tribes of the East samostatný produkt - nebude třeba mít pro hraní nainstalovanou žádnou Heroes hru.

Oznámení druhého datadisku!

05. Dubna 2007 | 20:33 | Autor: Jata | Komentáře: 0
Je to už přeci jenom pár měsíců, co byl vydan první datadisk Hammers of Fate. Nyní můžeme oznámit, že další datadisk ponese podtitul Tribes of the East, tedy Kmeny východu. Jak mnozí čekali, dočkáme se konečně slibovaných orků. Více informací již brzy. Zatím si můžete prohlédnout alespoň screenshoty.

 

Zdroj: oficiální stránky

Ghost of the Past - další novinky

04. Dubna 2007 | 10:50 | Autor: Jetro | Komentáře: 3

Autoři tohoto chystaného módu pro H5 evidentně nezahálejí a tak tu pro vás máme další čerstvé novinky. Chystaný hrad ponese název Sanctrum a bude ve hře místo Heaven. Půjde prakticky o hratelnou rasu odpadlíků, což se také odráží na jménech jednotek:

Farmer-->Enforcer Monk-->Zealot
Longbowman-->CrossbowmanKnight-->Champion
Crusader-->Vindicator Seraph-->Blood Seraph
Battle Griffin-->War Griffin  

Potěšující zpráva nakonec: alfatest se chystá už na konec tohoto týdne.

 

Zdroj: fórum autorů

Heroes III Complete (Nová eXtra Klasika)

31. Března 2007 | 19:37 | Autor: Jata | Komentáře: 0
Jak jsme vás přibližně v půlce ledna informovali, CD Projekt v rámci své edice Nová eXtra Klasika vydá nejspíše nejlepší díl celé série HoMM - Heroes III Complete, to znamená včetně obou datadisků, vše v češtině. Původně se spekulovalo nad dabingem, ale od toho se pro někoho naštěstí upustilo. Předobjednávat můžete na Xzone.cz za perfektních 199 Kč, kde lze za stejnou cenu pořídit i čtvrtý díl. Datum vydání této edice je 26. dubna 2007 a mimo H3C bude vydáno i CollinMcRae Rally 2005, Fable: The Lost Chapter, Juiced, Medieval: Total War Gold a Stubbs The Zombie
Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38
 
Copyright © 2005 - 2024 Heroes Centrum